Daisypath Friendship tickers

Rabu, 9 Februari 2011

guruh.kilat.petir.

salam semua..ape kabar semua?harapannya semua sihat ok??tuan belog sihat2 sahaja.cuma otak agak weng2 sebab ade paper 3 hari berderet + ade presentation proposal for this week.so memang sangat penat tambah weng lah otak ku!

Guruh.Kilat.Petir. ok,ketiga-tiga perkataan ini adalah trauma utama dalam hidup aku!pantang dengar Guruh.Kilat.Petir. kompom tangan angan start tarik selimut dan bantal.niat di hati bukan untuk tido,tapi mahu menutup mata dan telinga dari mendengar dan melihat Guruh.Kilat.Petir.

errrr…dulu time kecik2 aku rasa aku tak sepenakut ini dengan Guruh.Kilat.Petir. ni.tapi setelah satu kejadian aku jadi sangat trauma!kejadian nampak kilat memancar depan tingkap bilik dan berwarna merah macam api yang macam nak sambar something+guruh yang berbunyi macam bom meletup dan terasa gegaran yang kuat waktu duduk dalam bilik.kejadian ni berlaku time aku 1st year dulu.dan impaknya sampai sekarang!

jadi kan..nak mintak jasa baik orang yang terbaca entry ni.boleh tak tolong sikit??betul,sikit je tak banyak!tolong bagi tips camne nak hilangkan trauma ni boleyh tak?sebab bagi aku trauma ni sangat mengganggu sebab bila start jer Guruh.Kilat.Petir. satu ape keje pun tak boleh buat semua terbengkalai.tolong eh korang!sayang korang lebih lah!

ok,tu je nak taip.nanti aku taip lagilah!

-gambar dari google image-

p/s: 1more paper to go,1 more presentation to go,wish me luck!

p/s 2: doakan my incik kekaseh hati cepat sihat yer,sian die kaki terseliuh..tolong eh!Smile


JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

Kuro Syamito berkata...

haha...ak jumpe ko nanti nik, aku sergah kasi terkejoot. konfem ilang nanti

Mrs Ijam berkata...

@Kuro Syamito

ces ko!itu bkn kasik aku hilang trauma!tambah trauma lg adelah!

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...