Sabtu, 19 Februari 2011

farish aziz kahwin!

salam semua..selamat hari sabtu!oh aku da taleh nak bergembira di hari sabtu sebab setiap sabtu aku akan ade kelas dikala petang!memang lari lah sume plan!nak main kejar2 pun tak sempat!
ok,mari kita kembali ke tajuk asal!sila tengok gambar dibawah dahulu,dan anda akan paham!

-kredit gambar dari ohbulan!-
haaaaa…jadi inilah citenyer!farish aziz yang terkenal dengan cite kau dan aku + pengacara CHOPP!di tv9 ni dah pun selamat jadi suami orang.
tahniah Farish dan isteri zahrah fowzi!
comel kan diorang nih.si isteri itu seorang peguam tau!dengar khabar nya diorang dah bercintan selama 14 tahun!wooooooaaaaaaa!!!
tahniah!!!!semoga jodoh kalian berdua kekal hingga ke akhir hayat:)

JOMLIKE!

10 ♥♥suratcinta♥♥:

syAzAnA berkata...

huwaaaaaaaaaa. jelesssnyaaaaa.

belia bangkit berkata...

bia betol 14 thn,,,lame tuh

Alia Azmi ◕‿◕ berkata...

gila laaa . 14thn bercintaaaaa . dahsyat gilos .


Latest Entry : I already know .
                    Alia takpernah terpikir nak ade 1000 followers

dinas berkata...

cantik la wife die..

tomato berkata...

aiseyy ! melepas !! T__T

mAsHiMaRo berkata...

@syAzAnA

eh2..syaz jeles ngan sape nih??heheh:)

mAsHiMaRo berkata...

@belia bangkit

kan2!!!hebat lah mereka~~semoga lebih panjang lagi percintaan mereka kan!

mAsHiMaRo berkata...

@Alia Azmi ◕‿◕

yes!sangat dahsyat!

mAsHiMaRo berkata...

@dinas

kan2..muka cam bersih jer..huhuhu:)

mAsHiMaRo berkata...

@tomato

ngeh2!!!nasib badan-__-

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...