Jumaat, 18 Februari 2011

Aku Curang!

salam semua..selamat petang.ouh semalam tade scheduled post la.sebab malas!haha..so untuk hari ni tuan belog hupdate petang pulok!
ni ape hal pulak curang2 nih..tak baik sungguh la..seharusnya kena setia kan????nak2 pada sesuatu @seseorang yang kita dah kenal lama,dah pernah bersama…
eh2!!jap2..b4 korang berfikiran negatif lalu berkata tuan belog kaki lelaki,mari tuan belog buka pekung di dada!tuan belog bukan curang dengan incik kekaseh hati ke hape lah!
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii……tuan belog curang dengan incik kekaseh hati no2 iaitu mr nuffnang…tak tahu citer??meh tengok gambar bawah ni


ha,perasan sesuatu tak??haaaaa…kalau anda bermata tajam,anda akan nampak 2 benda kat gambar ni,satu
-header baru yang tak berapa nak comel(gaya nak mintak kena puji)
-iklan(cuba tengok betul2)
ha…dan andainya mata korang super tajam,korang akan nampak kat bawah iklan tu tertulis ads by advertlets!nampak tak???
hahahhahahah..kalau nampak,anda dah dapat jawapan bagi tajuk entry di atas!
yes!!!!AKU CURANG!
adios!
p/s: curang ni sekejap je,nak tengok best tak advertlets ni,kalau rase secocok maka saya akan setia!kalau tak saya setia ngan mr nuffnang balik lah!
JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

AiDa AzRyN berkata...

huhu.. curang dengan nuffnang ye?XD

mAsHiMaRo berkata...

@AiDa AzRyN

ye!saya curang!huhuhu

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...