Jumaat, 25 Februari 2011

comel ke?(part1)

DSC_0000029
DSC_0000028DSC_0000027
assalam semuaaaaa……selamat hari jumaat!okey,entry dibuka dengan menayang gambar kesayangan aku untuk 2 minggu nih!
yahooo!!!tamat sudah zaman menjadi ibu dan bapa si tikus..bagi makan,tukar serbuk kayu,cuci sangkar,bagi minum air.ha!lengkap lah cuma tak mandikan jer!
tapi korang tau tak!kerana tikus ni lah!buat aku rase trauma nak mati sampai tangan menggeletar tak henti bila ade satu tikus ni “bergaduh” dengan aku!ha,memang tikus tu pun trauma ngan aku jugak!mana taknya.aku terlepas ekor die dan ala2 tercampak macam orang campak mayat kena bunuh dalam sungai tuh(kesan tgk drama hindustan).eh lupa,sebab menatang nih jugak la daku mengalirkan air mata ketakutan!
dah lah tikus!aku dah ucap sayonara kat kau tadi kan!selamat menghadapi hidup kat dunia ni untuk beberapa hari lagi!eh,jap.lagi 3 hari je lagi,then.jeng jeng jeng~~anda berada di perhitungan~~………
-tamat-to be continued-

p/s: sangat amat terima kasih buat insan tersayang sebab buat hari saya gembira!<3<3<3
JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

AiDa AzRyN berkata...

comelnye.. huhu.. =.=

bella berkata...

aigoo..xcumel..geli..hikhik

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...