Daisypath Friendship tickers

Sabtu, 15 Januari 2011

Maxis Om Nom Nom Race : 1st stop Strawberry Field

Salam semua.. ketika entry ini dikeluarkan tuan belog + teammates nyer iaitu hana + chearmster + phreak-id sedang bertungkus lumus membesarkan badan kami!!so jom tengok  ape kitorang makan sekarang!!

Sekarang kitorang dekat Strawberry Fields. Tempat dia aman gile okay.

Tempat: Kafe Strawberry Fields


Petaling Jaya branch:
Lot14 Ground Floor,
Jalan Tengah,46200 Petaling Jaya

Taipan Branch:
26,Ground Floor,
Jalan Usj 10/1 B,
Taipan Business Centre,
47620 Subang Jaya

Jom kita tengok apa makanan yang kitorang makan kat sini!

 
Strawberry Fields Fried Rice Western Style (RM 7.80)– Mewah dengan seafood, chicken finger, salad, nasi pun tak melekat – mesti pakai beras Faiza Taj Mahal. Memang sedap. Cukup rencah macam masakan ibunda resipi turun temurun.  Harga pon murah…
 
Ice Lemon Tea berharga RM 2.80 - Nak rasa kesegaran lemon???anda harus rasa Ice Lemon Tea dekat sini!!pasti rasa macam makan lemon yang fresh dari ladang!!
Sagu Gula Melaka berharga RM 4.00 sahaja!! Kuih tradisional di tengah-tengah kota, membuatkan kita terasa rindu kat kampung halaman
Spaghetti Chicken untuk mereka yang menggemari masakan dari Barat, dengan harga serendah RM 7.50 sahaja!!  Mamma Miaa!!sos spagheti yang sedap dan pekat,bakal membuatkan anda semua cari buat kali kedua!!
 


 
Evironment yang agak retro dan classy membuatkan kita tak terasa yang kita berada di restoran yang menawarkan makanan dengan harga berpatutan.
Untuk mereka yang ingin recommend restoran ini kepada rakan-rakan, ada kad perniagaan untuk dibawa pulang


JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

Nazz@Purple berkata...

wah..nak gi..nak gi..dekat je..

Tanpa Nama berkata...

Finally, an issue that I am passionate about. I have looked for information of this caliber for the last several hours. Your site is greatly appreciated.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...