Daisypath Friendship tickers

Khamis, 2 Disember 2010

percintaan @ persahabatan.mana satu jadi pilihan???

salam semua..entah kenapa tetibe nak taip entry nih.tangan laju je menaip,macam coklat yang mencurah-curah ke ladang gandum macam koko crunch tu.ok,marilah kite terus ke topik perbincangan.

kawan atau cinta.ini hanya imaginasi dari aku.sila masuk ke imaginasi aku sekarang.andai korang seorang pompuan yang single,*walaupun aku dah tak available*tapi ini imaginasi tau,then,kawan anda seorang lelaki yang masih single juge,tapi tatau la available ke tak.

korang ni agak rapat lah,ouh tak bukan agak rapat,tapi rapat sangat.korang leh gelak2,nangis2,cerita2 semua lah,then ntah la macam mana tetibe lelaki ni hilang dari pandangan korang,korang rasa macam kenapa dia tak de??mana die pergi??aku ade buat salah ke??eh,kenapa ni??dan tetibe korang rasa dalam hati korang sebenarnya ade perasaan cinta untuk die,ok tak kisah la betul ke tak cinta tu kan.abaikan.buat lah macam betul lah tu cinta.

pada pandangan korang,betulke itu cinta??atau sekadar perasaan kepada seorang kawan yang sangat rapat dengan diri anda??patutke bagitau yang si perempuan suka si lelaki??korang rasa apa effectnye kalau perempuan bagi tau lelaki tu??

kalau anda dalam situasi ini,yang mana satu anda pilih??cinta untuk si dia yang berisiko untuk terputus bila-bila masa dan akan menyebabkan anda mungkin putus sahabat juga??,atau untuk meneruskan persahabatan yang dah lama terjalinSmile

jawab yer kawan2,dan ingat,ini hanya imaginasi.

atau

layannnnnn!!!~~~~


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...