Daisypath Friendship tickers

Rabu, 15 Disember 2010

keputusan PMR 2010

Salam semua…kan dah kata harini entry melimpah ruah dah macam hape dah blog aku ni..padan muka korang penat baca entry aku..hahhaa,tapi penat ke??tayah la penat,baca belog je pun bukan suruh baca buku anatomi atau fisiologi kan??
dah sebelum aku mengarut lagi panjang,aku mahu mengucapkan TAHNIAH kepada semua calon-calon SPM yang dah tamat pun peperiksaan SPM 2010 harini.yes!!korang dah nak masuk alam yang makin complicated sila bersiap sedia..
okay dah,motip kedua aku taip belog ni,aku nak tolong promot gathering yang dua orang “seniors” aku ni organise.ala bukan gathering ape sangat pon just sesi lepaking bersama blogger2 untuk mengeratkan silaturrahim..nak tahu lebih lanjut,sape minat karoke boleh jenguk blog chearmster,sape minta bowling boleh lepak belog si aus.
okay dah cukup,mari pergi motip utama.juz nak inform kat adik-adik yang amik PMR 2010,korang dah boleh lah siap2 nak berdebar sebab result korang akan keluar pada khamis depan @ 23.12.2010.kalau tak percaya boleh check kat bharian online nih..http://www.bharian.com.my/bharian/articles/KeputusanPMRdiumumKhamisdepan/Article

yang penting sekarang adalah tawakkal,dan doa,kerana korang dah usaha sedaya termampu..
dahla,penat menaip.mahu merambus!!selamat malam!!
JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...