Daisypath Friendship tickers

Sabtu, 4 Disember 2010

ingat senang ke jadi xxxs???

assalamualaikum dan hai!!!salam sejahtera buat semua readers BMM.ha engkau tajuk kali ni adalah amaran kepada semua orang!!!*gaya cam garang sangat jerk*

hai,sekarang ni kalau duk lah mane2 pun duk dgar orang kata susah kalau jadi xxxl kan???tapi sebenarnya jadi xxxs lagi susah weh!!!daku merasakan keadaan itu..wuuu..seksa2..

kalau orang tu saiz XXXL,boleh lah jugak carik baju kan,coz ade jugak baju yang dibuat untuk diorang,tapi aku???XXXS??mane ade weyh,yang ade pun XS je yang mampu daku jumpa,wuuu…sedeyh,hanya mampu beli baju saiz kanak-kanak,tu pun kadang-kadang saiz paling besar untuk budak kecik pun still besar kat aku..ape cite? ??

sedeyh tau jadi XXXS ni,meh nak dedahkan cerita,kalau main bowling aku terpaksa pilih kasut saiz 2,tu pun besar sebenarnya tapi aku buat-buat muat je sebab orang yang bagi kasut tu mesti tengok aku 2-3 kali sebab tak percaya,ye la budak umur 6 tahun pun pakai kasut saiz 3,aku??

then,bile dah jadi XXXS ni kan,korang mesti dipermainkan~~hahaha..pasti dibuli macam aku ngan ERY FARIEHA yang dibuli oleh ANAKPERAK,AUS dan CHEARMSTER,tapi tape,aku tak kesah korang nak cakap ape,sebab aku ingat cikgu aku cakap time jumpa aku dikala umur aku 18 tahun,”awak ni dah umur 18 tahun tapi still macam 12 tahun”ha.kan dah awet muda tu,so jangan rendah diri yer kalau berdepan ngan orang.*dalam hati aku duk cakap,tayah rendah diri cikgu,memang dah rendah dah"*

*eh,daku tak jual kasut,ni amik gambar google jer*

ha,so,jangan cakap orang XXXL je yang susah tau,sian kat orang-orang XXXS macam aku nih rasa terpinggir.Ingat senang jadi XXXS???ape2 pun plis bersyukur dengan diri sendiri okeyh??sapa yang XXXS jugak??meh mengaku kat sini meh.

ops!!jap nak pecah rahsia,aku beli kasut kat bahagian kanak-kanak tau,saiz kasut aku 32,try la pegi tengok kat kedai kasut,besar mana kaki aku!!pastu nak gelak.SILAKAN!!!

adios!!


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...