Daisypath Friendship tickers

Selasa, 14 Disember 2010

fenomena belog…..

salam semua…hohoi,hari ni tetibe idea melimpah ruah macam kuah yang aku tumpahkan kat nasi*homaigod,napa sebut makanan,nmpak sgt LAPAR!*

ha,ok dah tayah nak melalut smpai ke laut wahai budak kecik,sile kembali kepangkal jalan.okeyh korang nampak tak tajuk tu??nampak la kan..hohoho..korang nak tau ape fenomena yang jadi??jom tengok jom~~

jap2..ade warning sikit kat sini,ini hanya dari sudut penglihatan aku tau,bukan untuk menghina atau berlagak pandai @ ape2 just nak cite kat korang jer..janganlah smpai ade yang banned aku lepas baca ni yer..

 

1. fenomena I follow u,u follow me.

ha,sape perasan fenomena ni..banyak kot~~wakaka,tapi secara serius dan kerasnya aku mahu berkata,kat belog aku nih tade peraturan itu.so sape2 yang rase nak follow blog budak bebel ni,sile polo ngan ikhlas yer.ini bukan sebab berlagak ke hape tau,tapi mmg aku kalau bab polo2 ni,duk polo belog yang aku rase minat nak baca je lah kan~~*mampos aku lepas ni ramai unfollow aku*

 

2. fenomena youthsays dan sekarang dah tukar jadi fenomena heartbeat

ha,yang ni pun memang berjalan dengan rancak dan pantasnya.lepas satu satu benda gini kuar..hoho,tapi tape lah,orang nak cari rezeki kan buat ape nak halang.Semoga ade rezeki korang yang join kat sini.Bagi aku,cukuplah dengan incik kekasih hatiku nuffnang tu jer.wakaka..siyes tak pandai nak promo2 nih~~

3.fenomena pilihan raya blog

ok,yang ni sedang hangat berlaku.tahniah kepada penganjur dan pencetus idea!!!tahniah sebab dengan cara ini,segenap lapisan belog yang aku tak penah nampak pun dapat menonjolkan diri!!ya ampun!!ramai gile blogger kat luar sane~~yang aku kenal berapa ketul jer~~errrr..salah berapa orang jer..so,kepada yang join GUD LUCK korang!!!aku undi sape??ouh undi rahsia kan2??ha,dan misi bawah ni sedang dijalankan oleh peserta-pesertaSmile

gambar kredit.profhariz

4.fenomena giveaway hujung tahun

ya ampun..yang ni pun sedang berjalan dengan rancaknya.macam cendawan lepas hujan wujudnya.lepas satu-satu orang nak bagi hadiah.ye la dah nak hujung tahun kan.murah hati sungguh blogger2 malaysia nih..hehehe..tapi bila hujung tahun nih mula lah aku malas nak taip entri untuk contest..ouh!!sungguh rugi..ni pun ade la dekat 10 orang kot yang duk tag aku errr..sori korang aku sangat la amat la pemlasnyer nak taip entry kontes!!ampunnnnn!!!pada yang join mane-mane contest,GUD LUCK korang,pada yang menganjurkan,tahun depan buat lagi yer.hehehe

ok dah,tangan aku penat taip entry ni nak publish dah.dalam hati duk doa,jangan lah ade orang banned aku lepas ni~~

adios!!!

nota ibu jari kaki: bangga bile cikgu yang ajar aku sebulan boleyh tnya hal aku kat bapak aku..dan berdosa sungguh aku sebab tak kenal beliau-___-


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...