Isnin, 13 Disember 2010

boleh tak kalau…..

salam semua…selamat hari isnin~~erk,dah tengahari baru nak buat entry,wahahha,biasalah,bila dah ade idea barula boleyh buat entry ye dak??tapi sebenarnyer ayat ni dah lama berlegar2 kat pikiran aku…

“boleh tak kalau saya…………”

ha,ok korang boleyh buat ayat tambahan korang sendiri,tapi bagi aku,antara ayat yang berlegar2 kat otak aku..

“boleh tak kalau saya nak jadi kanak-kanak semula?
”boleh tak kalau saya tak nak masuk universiti tapi saya nak jadi nutritionist jugak??”
”boleh tak saya nak pergi ke semua tempat dalam satu masa??”
”boleh tak kalau saya tak nak buat orang lain hati sakit walau dengan tidak sengaja??
”boleh tak kalau saya nak kahwin sekarang??”
”boleh tak saya nak cuti sampai bila2??”

errrr..bnyaknye la “boleh tak saya” dalam pikiran aku…er,tapi sebenarnya semua jawapan pada soalan tu ade pada diri sendiri,tak perlu bertanya kepada sesiapa.jom kongsi ngan aku,”boleh tak saya” ape yang ada dalam pikiran korang.

thinking1

 


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...