Daisypath Friendship tickers

Khamis, 9 Disember 2010

alhamdulillah~~~

salam semua…sihat x??huhu…diharap sihat semuanya.tuan belog terlebeyh sihat hari ni,almaklumlah,baru cukup umur..

bangun pagi tadi,bukak fb n twitter,aku dah senyum sorang2.then tgk msg senyum sorg2 lagi..

hoyeah!!!nik normasitah nik ismail @mashimaro telah cukup umurnya untuk mengundi.orang lain dah nak mencapai 22,aku baru merangkak masuk 21..hahaha..tak kesah,asal 21 jugak umur kan??ehhehe..

ape yang aku nak untuk my birthday??
aku hanya mengharapkan doa yang tulus ikhlas dari semua orang untuk doakan aku panjang umur,murah rezeki+ aku berjaya dunia akhirat!!!

selain dari itu??dialu-alukan kalau ade,tak ade,tape,I dah biasa tidak dapat hadiah~~*erk,ayat nak sedih aje*

ok dah sori la entry syok sendiri,ini untuk menghargai diri sendiri gtu~~

 

ok semua,selamat hari lahir juga untuk akak Sumijelly yang disayangi!!!Smile


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...