Daisypath Friendship tickers

Selasa, 30 November 2010

a small gathering with “seniors”

salam semua…
salam hari selasa…ade yang rindu??mungkin padin sorang kot.hahah..sekarang mm kembali..maaf semua tak berblogwalking,tak mengomen,seminggu di KL dihabiskan dengan persiapan program pemakanan sihat di Kg Baru.
and semuanya dah berakhir ahad lepas..alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.sebelum program tu berjalan mm ade lah mengisi masa lapang dengan program lain.sabtu sebelum program mm pergi melawat pameran pengantin di PWTC.eh jap,bukan mm nak kawen tau,zaman tu jauh lagi,ni hanya kebetulan sebab kononnyer ade rehersal untuk dinner ANSARA malam tu.
Malam ANSARA 2010,mm terlibat sebagai usher,hohoho,bangga dapat berdiri dan duduk menunggu di bilik menunggu bersama orang2 besar,dan yeah!!dapat amik gambar degan Dato’ Mukhriz Mahathir!!tapi sayangnya gambar pada kamera orang lain..tak dapat nak tunjuk bukti!!
then ahad bertungkus lumus berprogram dengan Program Pemakanan Sihat di Kg Baru,alhamdulillah sekali lagi,ade sambutan dari pihak penduduk,TERIMA KASIH!!
dan sekarang mari masuk tajuk entry,small gathering with “seniors”.ok mereka bukan senior sekolah ye kawan2,tapi mereka yang berlagak “seniors” sebab mm sangat kecik dipandangan mata mereka.ade ke patut,dikatenyer mm baru habis upsr???haish..awet muda sungguh mm kan??
seronok sangat sebab memang dah lama planning untuk jumpa si chearmster a.k.a budak besar ni,tapi tak pernah berjaya.sekali jumpa kali ni dapat jumpa blogger lain plak,antara yang datang aus dan redlinda,tapi cik redlinda taleyh join lama sebab ayah redlinda eksiden,semoga ayah redlinda cepat sembuh yerSmile
untuk Aus: thanx sebab datang memeriahkan lagi acara chearmster membuli aku.selamat berkenalan di alam nyata.
untuk ery farieha: ko tayah tacing2 ok!!kalau tak lagi teruk kite ber2 di buli..
untuk penganjur utama @chearmster: thanx sebab belanja aku + amik n hantar aku + membuli aku..hahaha..aku enjoy ngan korang walaupun tekak aku perit tengok ko menjerit.lain kali jangan serik nak jumpa aku lagi.
kat bawah ni gambar mm ngan aus time melepak kat Nz curry house,kat sinilah tempat mm dibuli sampai rase nak menangis*ok tipu*
gambar ni dicapture oleh chearmster menggunakan blackberry torch kesayangan die.die amik time kitorang tunggu order,siyes aku tak perasan.
*terbayang time die belagak tunjuk bb torch die dalam kereta*
hah nak baca lagi??
pegila tengok chearmster buli mm.
eh,gambar redlinda dengan tuan empunye bb torch tade plak~~
huhu..oklah..penat dah taip..layan!!

JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...