Jumaat, 15 Oktober 2010

susah senang:)

salam semua...
selamat hari jumaat...
semoga ceria hendaknya buat semua:)

syukur masih ada kesempatan bernafas hari ni kan??

erm,mari ke tajuk entry yang tak seberapa ni:)
peringatan buat diri sendiri dan anda yang membaca...

"bukan susah nak susah,bukan senang nak senang"

itu kata-kata yang hamba pegang sekarang,
korang setuju tak??

tak susah pun nak susah kan??
buat salah sikit,and semuanya akan susah..
dan bukan senang nak senang,
nak dapat sumthing,kite kena usaha,bukan senang tu..

oleh itu,
andai anda sedang susah,
ingatlah,ada orang yang lagi susah dari anda.
dan andai anda sudah senang,
jangan mudah alpa dengan ini semua,
kerana bukan semua orang senang macam kamu.

"semua kejadian ade hikmahnya"
-tamat sudah-

p/s: nyaman sungguh angin pagi~~:)

JOMLIKE!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...