Daisypath Friendship tickers

Jumaat, 22 Oktober 2010

Kalau

salam semua..
selamat petang jumaat...
ouh tuhan,hujan pulak..
dugaan sungguh time 2nak exam ni kan??
wuuu..mata dah layu,
fikiran duk ulang soalan.
" nak tido ke,nak study ke??"
"sayang buku ke,sayang katil ke??"

ouh2,jawapan die saya sayang belog..
ha,padan muka!!!
gaya tak reti nak bersyukur ALLAH turunkan hujan..
alhamdulillah sikit,kalau tak hujan ngadu panas plak!!

okeyh,
semalam kan b4 tertido kan..
tetibe jer terpikir macam ni...

kan best kalau,
aku kecik lagi,
tayah pikir banyak2 masalah,
tapi tak best jugak,
sebab takde lah aku berdikari macam ni..

kan best kalau,
aku boleyh jadi budak sekolah balik,
boleh amik spm balik,
tapi nak result lagi baguslah,
kalau tak bagus tak best jugak.

kan best kalau aku tak masuk u nih,
tade la aku pening dengan sistem2 yang segala bagai,
tapi kalau tak masuk u ni dulu,
ntah mana aku tercampak sekarang.

kan best kalau dulu2 aku rajin,
mesti aku boleh pergi study overseas kan???
tapi betul ke aku boleyh rajin??
kalau aku still malas,
still duk dalam malaysia gak..

ouh2..
sungguh tak bersyukur kan manusia ini...
wuuu....
sesungguhnya ape yang kita semua dpat hari ni..
adalah rezeki bahagian kita,
mungkin hari ni kita melihat kejayaan orang lain,
tapi esok lusa kebahagiaan + kejayaan pasti jadi milik kita

ouh motivasi didi sila kembali..
kembali lah kamu ke sisi diri ini..
nota2 farmakologi sedang menanti,
untuk ditatap setiap hari..

oklah..
sudah melalut agak panjang kan??
time to off!!
ADIOS!!

p/s: 1st paper 27th october-belajar dadah2 yang banyak giler:)dalam hati duk fikir,sebenarnyer penagih dadah ni pandai-pandai tau:)wish me luck!!!

JOMLIKE!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...