Daisypath Friendship tickers

Jumaat, 8 Oktober 2010

Aku,Dia,Kamu,Mereka

salam semua..
eh2..dah jumaat:)
last day for syawal,
SELAMAT HARI RAYA semua..:)
heheh:)

ok,mari terus jumping2 ke tajuk utama(ouh abaikan grammar yer)

okeyh,entry nih bakal tak panjang tau!!
sila tepuk tangan!!!

aku,dia dan kamu,
kita bersatu di alam yang satu,
apekah alam itu,
tentulah alam maya yang tak tentu.

aku dia dan kamu,
satu matlamat satu tujuan.
tapi berbeza cara dan niat,
itulah kita blogger sepakat.

aku dia dan kamu,
punyai satu rumah yang cantik,
blogger semua mari bersatu,
jangan sampai ade yang jadi jelik

aku dia dan kamu..
kita semua blogger sejati,
jadi marilah kita semua bersatu,
tanpa ada perasaan iri hati:)

hehehe..
kan dah kata pendek..
cukup lah tu yer!!

ADIOS!!
harap jangan ade yang terasa,
tapi kalau ade yang terasa gak,
maafkan hamba:)

p/s: sape duk area kl!!!sila datang open house kat astaka ttiwangsa esok yer!!!hehe..9-5 tau:)


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...