Jumaat, 9 Julai 2010

kawan,penting ke???

salam semua...
selamat hari jumaat..
tengah2 duk tunggu kul 9 malam nak tengok IMAM MUDA ni..
rase nak type entry ni plak...
em,nak masuk sem baru,
perasaan mula la bercampur baur,
rase takut,rase nerves,rase gubire,rase sedih,
pendek kata,mm tak tahu nak rase ape..
em,hari ni mm tanak bebel,
hari ni mm nak anda bebel kat mm..
boleyh tak??
pliz la kata boleyh...
hehhe...

KAWAN???
anda rasa kawan tu penting tak???
ape definisi kawan pada pikiran anda??
ape baik dan buruknya kalau kita terlalu percaya dan sayang kawan kita???

korang bebel kat mm sikit...
ape2 pun,
mm sangat bersyukur sebab mm ade kawan seperti mereka..




em...ade ramai lagi,yang sentiasa ade bila mm memerlukan mereka..
kawan...yang mm sayang...terima kasih semua...

ini nukilan mm buat anda..

buah anggur ungu warnanya,
sedap dimakan begitu saja,
kawan setia itulah anda,
tiada ternilai dengan harta dunia.

duku rambai dan juga langsat,
sedap dimakan dikala petang,
wahai taulan juga sahabat,
semoga ukhwah terus berpanjang...

naik lori pergi ke ladang,
pergi ke ladang untuk membajak,
andai mulutku pernah terlancang,
maafkanlah kawanmu kerana terlajak~~

ok,dah2..
masa untuk kemas barang,
esok dah nak gerak ke kuala LUMPUR terchenta..
sayang semua..:)



JOMLIKE!

16 ♥♥suratcinta♥♥:

sri juju berkata...

sri mseh mncri kwn yg mmhami :(
+ kwn sjati :)

mashimaro89 berkata...

nak cri kwan yang sejati sangat susah,
semoga sri berjumpa yang satu~~:)

sri juju berkata...

ssah .. kwn sume nyebelin ! haha .. sket2 gdoh ,, x tgur .. hmm ...

mashimaro89 berkata...

itulah pahit dan manisnya berkawan sri~~:)

sri juju berkata...

huk3 . rse gve up pown ad kak .. dh mls nk brkwn .

mashimaro89 berkata...

jangan serik untuk berkawan dear:)
akak penah rase camtu jugak,tapi,bukan semua kawan macam tu~~:)

sri juju berkata...

mama sri ckp , srie trlalu mmilih kwn :(

huk3 ... nth la..

mashimaro89 berkata...

huhu,tak salah memilih untuk kebaikan diri sendiri~~

sri juju berkata...

huk3 ..

kdang org ckp mmlih sgt .

ckp sri sombong ...
hmm .

mashimaro89 berkata...

sabar ye dear:)

naz berkata...

terpulang lah bagi saya kawan ada merata jadi penting tak penting ia ramai

sri juju berkata...

huk3 . insyaAllah .

sri cube mnghdpi dgaan . :(

sri juju berkata...

kak . follow sri kat twitter .

Fairuzselamat berkata...

kawan adalah paling pentingggg..~~~~~~

mashimaro89 berkata...

huhu~~thanx 4 d pendapat:)

mashimaro89 berkata...

paling penting???
macam mana ngan ibu bapa???

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...