Ahad, 11 Julai 2010

bermulanya satu perjalanan.......

salam semua....
selamat hari ahad...
maaf sebab semalam tak dapat membalas jejak anda semua..
sebab semalam bermalam di sentul,rumah mak sepupu ku..

tapi harini..cnfrm mm terjah blog korang semua..
line laju weh kat kolej!!!!
I LIKE!!!
makin kencang la mm blogwalking pasni..
jangan korang jemu sudah~~~...

ok2..
esok,12 julai 2010,
bermula lah kembali kegiatan mm sebagi seorang pelajar UKM KL,
tapi esok tade kelas lagi..
boleyh bersenang-lenang di bilik..

ouh2!!!
lepas ni mm bakal tinggal tulang shaja nmpaknyer..
mm kena duk tingkat 3!!!!!
uwaa....
tggi weh...
sapa nak tolong buat lif utk mm??
angkat kaki cepat!!

so,alang2 mm dah hupdate ni kan..
mm nak ucapkan 
SELAMAT MEMULAKAN BUKU BARU UNTUK SEMUA MAHASISWA DI SELURUH NEGARA...
untuk pelajar2 1st year,semoga anda semua gembira dengan keputusan yang anda semua ambil:)

JOMLIKE!

4 ♥♥suratcinta♥♥:

farysa berkata...

good luck!
nnt dtg la melawat farysa
=))

mashimaro89 berkata...

thanx farysa!!!!

baik:)

cik shiqa berkata...

gud Luck!

mashimaro89 berkata...

thank you!!!!

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...