Daisypath Friendship tickers

Jumaat, 4 Jun 2010

hutang tag lagi...

salam semua..
selmat hari jumaat..semoga selamat la ye semua..
hehehe...

okeyh..
dah adat blogger..mesti kena tag kan??
tag tanda sayang tau..
kalau selalu kena tag..
maknenya ramai la orang sayang..heheh...

okayh..let me start ngan tag pertama yang disertakan dengan award dari fiq
huhu..ini lah dia...
dapat award blog paling comel plak..
suke2..
tapi dah dapat kena la patuhi syarat kan??

syaratnya...
~LENGKAPKAN PANTUN PEMBAYANG DI BAWAH~
...............................................
..............................................
memang aku rasa blog aku comel;
kenapa korang jeles ke?

dan jawapan mm..

pagi-pagi jumpa shamil,
jumpa shamil untuk cerite,
memang aku rase blog aku comel.
kenapa korang jeles ke???

haha....
sori..mm tak kreatif plak harini~~..hahha

so..satu dah tamat mari yang kedua..
tag kedua dari incik krole..
ouh..ok..alang2 tag dari krole kan..
nak cakap ni..
header baru tu krole buatkan..cantik tak???
heeee...
dah2..jangan merapu..
jom bayar tag!!!

1) 3 nama samaran saya :
nik
mm
masitah

2) 5 tarikh penting dalam hidup saya :
9/12
21/5
28/10
31/3
2012(insyaallah tahun grad)

3) 5 perkara yang saya buat semalam :
tidur
makan
online
masak
mandi

4) 5 perkara yang buat anda gembira :
family
fren
bf
duit
hadiah(w/p susah nak dapat ni)

5) 5 drama kegemaran anda :
cinta & anugerah
benci bilang cinta
adamaya

6) 5 hobi kegemaran anda :
baca novel dan baca novel dan baca novel

7) 5 tempat percutian anda :
ada orang nak tolong bawak ke???

8) 5 sebab kamu menjawab soalan ni :
sebab krole suruh..hahha..
saje je..ngah nak ilangkan ketiadaan mood tengok result tadi..

9) 5 orang nak di tag :
fiq
reine
darkbatman
badboy
aqib

tag habis!!!!
hoyeah!!!


JOMLIKE!

1 ♥♥suratcinta♥♥:

Aidi-Safuan berkata...

tidur makan online masak mandi. tuh jer yang buat semalam? ahaha

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...