Daisypath Friendship tickers

Ahad, 13 Jun 2010

[episod 1] sesi TERJAHAN mm bersama BLOG AYIE SHARING

salam semua...
selamat hari ahad..
selamat cuti..selmat hujung minggu..
semoga anda ceria di hari minggu..

okeyh..dah tengok tajuk kan??
itu maknanya,mm tak perlu gali lubang kubur untuk hasrat mm..
dan sekrang..mm dah ade peserta pertama...

a big thanx to ayie..
sebab support sesi terjahan blog mm nih..
b4 kita panjang2..jom kita tengok sikit rupe blog ayie ni..



tekan kat gmbar..untuk pergi ke blog beliau..
dan dibawah ni adalah kandungan entry beliau....

"Untuk pengetahuan Mashimaro saya menulis di blog adalah pada January 2009.Pada tahun tersebut, gaya penulisan saya sehingga sekarang sudah banyak berubah.Mengapa?

Jikalau dahulu, saya menulis entri-entri diblog hanyalah suka-suka.Tidak pentingkan kemahuan pengunjung-pengunjung blog saya.Tetapi pada kali ini, saya menulis di blog bukanlah hanya disebabkan suka-suka.Tetapi adalah ingin berkongsi dengan dunia luar tentang luahan ayie terhadap sekeliling.

Adakah sifat ini menunjuk-nunjuk?
Jikalau kita ingin sesuatu perkara yang orang lain tidak tahu, adakah mereka tidak akan mengambilnya?Perkongsian adalah penting didalam hidup kita.

Selain itu, untuk pengetahuan 
Mashimaro, blog ayie ini bukanlah mempunyai software-software sahaja.Ayie selalu berkongsi dengan pembaca-pembaca blog ayie tentang hal-hal agama islam

Agama islam?
Bukan ke mereka sudah tahu?Ya betul mereka sudah tahu.Tetapi hidup sebagai manusia, kita kena la beritahu mereka setiap hari.Nasihat mereka setiap hari kerana manusia merupakan makhluk ALLAH yang cepat lupa.

Mengapa blog saya ini tidak ada shoutmix, cbox dan lain-lain?
Kerana saya tidak mahu ada lalat datang hinggap disini.Saya mahu blogger lain membaca dan beri komen terhadap entri-entri yang saya tulis.

Jikalau ada masalah,formspring saya sudah adakan di blog ini."

emm..sekarang..tiba masa untuk mm pulak cakap kat ayie someting...

komen mm tentang blog ayie:(tak berani nak komen banyak2 as u are a great blogger)
1. layout blog yang sangat amat simple,nice to see..
2.blog ayie ringan,so,orang sangat suka mahu masuk
3. blog yang berinformasi dan sangat padat dengan tutorial.
4.pada pandangan mm lah,blog ayie juga patut ade shoutmix atau chatbox,mungkin betul ade lalat yang menghinggap,tapi still we can make friends kan.ini pendapat mm tau..
4. mm like ur blog lah~~...:)


so,ini lah hasil review dari mm tentang blog ayie..
 so,sape2 yang belum join tu..

have a great weekend kawan2..:)




JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

Ayie berkata...

wahh terima kasih

Mrs Ijam berkata...

@A-Y-I-E
sama2 ayie:)
puas hati tak dengan review ni??
sori..mm budak baru:)

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...