Selasa, 29 Jun 2010

entry untuk lelaki!!!!

salam semua...
selamat hari selasa...
huhu...
sengal..
tetibe jer rase nak taip2 kan??
so mm pun taiplah entry nih~~
walaupun tgn dah penat duk tekan keypad phone nokia yang "sgt canggeh" itu....

entry kali ni..
dicopy dari majalah remaja..
sekadar untuk perkongsian yer kawan2...

wahai lelaki lelaki di luar sane..
ayuh baca entry ini!!!!


♥ 15 tips lebih dihargai ♥ 

♥ jangan marah ek..selit gambar kaka jap 
hargai diri sendiri dan tunjukkan yang kamu lebih menghargai personaliti seorang wanita ♥
♥  jika keluar makan ramai2 jangan kedekut yer kalau ade lebihan money ♥ 
♥  sentiasa cuba perkara-perkara yang baru..jangan cuba yang negatif tapi yang positif okey!!! ♥ 
♥  jangan terlalu senang membantu orang..yelah buat baik berpada-pada..buat jahat jangan sekali kan?? ♥ 
♥  jangan cuba untuk senangkan hati orang lain andainyer perkara itu sebnarnye bukanlah berita yang baik ♥ 
♥  jangan buat perkara yang negatif..jangan minum arak,jangan ambil dadah, dan JAUHI lah dari ROKOK!! ♥ 
♥  jadilah seperti ape yang anda war2kan pada orang lain..andai anada war2kan yang anda hebat,jadilah orang yang hebat!!!ok!! ♥ 
♥  katakan tidak jika anda tak dapat nak buat sesuatu, dan jangan bagi harapan palsu ♥ 
♥  cuba pelajari bahasa2 lain ♥ 
♥  tunjukkan perangai yang konsisten di dalam perhubungan seharian ♥ 
♥  jangan takut lakukan sesuatu walaupun ade yang memandang rendah terhadap anda ♥ 
♥  tukarkan ego kamu menjadi suatu pendorong untuk mencapai kejayaan anda ♥ 
♥  jangan takut untuk dibenci jika anda melakukan perkara yang benar ♥ 
♥ di tempat kerja,tunjukkan kesetiaan dan konsisten terhadap kerja-kerja kamu ♥ 
♥ tunjukkan rasa sabar anda walaupun anda sedang marah (sila jangan jadi cam hanamichi tau) ♥ 

so,kepada lelaki2 di luar sana..
selamat mencuba yer:)

peribadi anda dilihat dari tingkah laku anda..
semoga anda semua sentiasa berjaya dalam hidup anda:)

  

JOMLIKE!

4 ♥♥suratcinta♥♥:

Mijie berkata...

hehe..ok2..nnti mijie cuba..sentiasa memperbaiki diri ini..hehe..:)

mAsHiMaRo berkata...

@Mijie
huhu..cube yer mijie..
semoga berjaya!!!

bella berkata...

nik..klik2 kat aku pye..hehe

Mardhiah berkata...

salam singgah blk.tq visit blog :D
jom follow2 ;)

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...