Jumaat, 21 Mei 2010

tips suara macam siti

salam semua...
hadui....sekarang mm da tukar jadi burung hantu la kawan2...
malam dah berjaga plak...

nak wat cane..
siang2 berukband nih segan nak keje..
dah malam baru hilang kemaluan nak berkhidmat~~

sapa nak suara macam siti????
sila angkat dagu anda!!!!!!!
bukan siti fatimah atau siti salihah..(tiada kaitan dg sesiapa)
tapi siti NURHALIZA...


sape mahu suara macam siti..
sila minum air rebusan kuda laut selama sebulan ye...


dan sila berkumuh dengan cuka dengan rajinnya...

serius bomoh ni nak bunuh orang..


eh..sabar2..
kang ada plak yang pendek akal buat jugak kang..
ini hanyalah rekaan seorang bomoh tua kepada seorang perempuan yang sangat teruja untuk jadi artis...

bila dah mahu..ape yang kita pikir tak logik pun kita sanggup buat...
tak nak cakap banyak lah...
juz to remind..

SILA FIKIR DULU SEBELUM BUAT KEPUTUSAN!!!

enjoy semua....

JOMLIKE!

4 ♥♥suratcinta♥♥:

nazreenhashim berkata...

cet..
ingat betul2..
hahaha~

Krole berkata...

wuahhh nice en3....

mAsHiMaRo berkata...

nazreen---> hahaha..betul la tu~~dah ade orang buat...
tapi jadi suara cam siti nurhaliza punya cd rosak agaknya~~

mAsHiMaRo berkata...

krole---> thanx kamu!!!!

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...