Ahad, 16 Mei 2010

guru kerana kau aku disini~~~

salam semua....
semalam 2 post..takkan hari ni tade post kan..
mestilah ada..
kan dah janji paling kurang satu entry sehari..
kata nak jadi blogger hebat...
hahha..okeyh2..berangan sudeyh...

16 MEI
tarikh yang semua orang takkan lupa..
bukan sebab bezday siti nurhaliza..bukan sebab bezday shah rukh khan..
tapi hari yang dilabelkan sebagai HARI GURU...
hari untuk menghargai..seluruh insan yang berhati luhur dan murni di dunia ini...

kalau tiada insan2 yang berhati luhur ini..
tiadalah pemimpin2 yang ada di muka bumi sekarang...
kerana adanya insan2 yang berhati murni inilah..
anda semua berada di tampuk sekarang..

mereka merupakan insan2 penting yang berada di belakang setiap kejayaan yang anda capai..
anda sedar tak itu???
ya..mereka antara orang yang terlibat dalam pembikinan seorang manusia bernama anda...
selain dari pengarah utamanya kedua ibu bapa anda..

jadi..
dikesempatan ini..
ingin saya...
nik normasitah binti nik ismail..
selaku pelajar di sekolah kebangsaan semambu,sekolah menengah sultan abu bakar,kuantan(walaupun sebulan je), mrsm mersing,mrsm pengkalan chepa, kolej matrikulasi perak,dan kini di UKM..
ingin mengucapkan 


ini tanda kasih sayang saya buat semua guru....

SELAMAT HARI GURU !!!
buat semua GURU di MALAYSIA!!!

dan ini lagu yang saya ingin tujukan buat semua cikgu..
luahan hati seorang ana murid..

Terima Kasih Guru

Album : Hikmah Kembara
Munsyid : Mirwana
http://liriknasyid.com

Masih jelas diminda
bisikan suaramu..memanggil
Di situ langkahku bermula
mengejari cita..kau disisi

Lantas ku utuskan
lagu untuk menyatakan
terima kasih guru
kerna hulur tanganmu
ku menghargai setulus jiwaku
bicaramu guru
kan ku ingat selalu
menjadi azimat
hingga ke akhirnya

Guru..ibarat pelita
sentiasa menyinar
kamar hidupku..
Guru..kau pewaris ilmu
mendidik diriku
hinggaku berjaya

Andai diberi peluang
inginku terbang tinggi
di awangan kanku petik
bintang-bintang
ku jadikan hadiah untukmu
moga tuhan merahmatimu
Terima Kasih..



JOMLIKE!

13 ♥♥suratcinta♥♥:

AesyaZealous berkata...

nice :)

mAsHiMaRo berkata...

aesya---> thanx...selamat hari guru!!

NaNaJoe berkata...

hye mm...
slamat ari guru~~

mAsHiMaRo berkata...

nanajoe!!!---> thanx nana santek~~~

Aidi-Safuan berkata...

aih..buat sendiri ker kad tuh?

mAsHiMaRo berkata...

aidi---> yup2..kad buat sendiri..cantik ke??

MOHD AMIR MORAD berkata...

kawan,kalu jumpa jer cikgu...kawan gerenti salam cium tangan...

"teeerimaaaa kasihhh cikgu"

http://amirkomeng.blogspot.com/

mimi berkata...

salam....
kak mimi ader hajat kat sini...
nak letak banner kat blog ini kalu tak keberatan bg tuan blog...itu pun kalau tuan punya izinkan..

nie alamat banner untuk header kak mimi

http://img185.imageshack.us/img185/522/mimipunyer.png
terima kasih

NadiaShafiqa berkata...

selamat hari guru...

ucapan untuk diri sendiri jugakk...

hikhiks!!

mAsHiMaRo berkata...

amir--> em..sagt bagus..saya susah nak jumpa cikgu lama2..

mAsHiMaRo berkata...

k.mimi---> k.mimi...mm akan letakkan ye kak~~thanx sudi menyinggah...

mAsHiMaRo berkata...

nadiashafiqa---> hehhe..selmat hari guru buat kamu~~

Akma berkata...

selamat hari guru :)

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...