Sabtu, 16 Januari 2010

kacak yang macam tapak!!!!!

MELAKA - Berbekalkan rupa yang kacak dan kata-kata manis, seorang perogol bersiri dengan mudah memikat gadis yang menjadi sasarannya.

Modus operandi lelaki berusia lewat 20-an itu pula unik apabila dia menjadikan risalah iklan salon kecantikan untuk mencari mangsa yang terdiri daripada gadis-gadis jelita yang bekerja di situ.

Selepas memperolehi nombor telefon dan menemui mangsa, lelaki itu akan berpura-pura bertanya mengenai perkhidmatan yang ditawarkan di salon tersebut.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Mohd. Adnan Abdullah berkata, selepas itu suspek sedaya-upaya cuba memujuk rayu mangsa untuk keluar bersamanya.

"Selepas berjaya memperdaya gadis berkenaan, lelaki itu akan membawa mangsanya ke kawasan sunyi, kemudian mengugut supaya menyerahkan barang berharga dengan menggunakan pisau dan seterusnya merogolnya.

"Sejak dua bulan lalu, suspek telah terlibat dalam 12 kes rogol dan samun iaitu sembilan di Melaka dan tiga di Negeri Sembilan," katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Melaka di sini semalam.

okeyh...tajuk entri cam emo jerk kan!!!!!MSN Onion Emoticon Set
adus!!memang emo la baca paper semalam..cam hape jer...(sila baca berita kat atas)

kepada para2 wanita @perempuan atau yang berkaitan,sila berhati2 dengan mereka2 inih!!!!

sangat menakutkan!!!!takut,gerun, bimbang, risau,sume pun ade...MSN Onion EmoticonOnion Emoticon Set
dan kepada lelaki2 di luar sane...sila jangan guna kehenseman aka kekacakan anda untuk buat kerje2 yang tak mendatangkan hasil okeyh???Onion IconsOnion Emoticon Set
(ok..emo lagi)
tu je kot nak cakap..
ini peringatan buat semua...

JANGAN JUDGE ORANG DARI PARAS RUPA..BAK KATA ORANG,DON'T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER...

jangan sangka yang kacak itu baik ok!!!!selidik dulu!!!

salam sayang,

JOMLIKE!

5 ♥♥suratcinta♥♥:

Aidi-Safuan berkata...

aih. kan ada no tepon. polis xleh detect ke?

moshimoshi berkata...

huhu..dah nama pun polis kan~
banyak sangat kot kes..tu yang tak dapat nak kesan guna no tu~~

Ery Farieha berkata...

hehh.
br nak crik pakwe kacak.
keh3.

an berkata...

tp aku baik..

**prasan kachak**


-izhann-

moshimoshi berkata...

ery----> heh..boleyh2..tapi kena selidik dulu...

an----> terkedu jap aku baca komen ko*kite penah kenal ke??*
hahhahaa...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...