Isnin, 18 Januari 2010

itu sudah pasti!!!!!

salam semua....
emm...boring2 mendesign buku cenderamata,cik empunyer belog bukak la fb(huhuhu...tp fb je lebey sbnrnyer..tade idea)

satu benda yang cik empunyer belog sangatlah tidak gemar bile bukak fb skrang adalah pukul2 bantal..benci2!!!!!!penuh profile dgn benda alah tu jer...dush2...*nk sgt kena pillow fight kan*

tapi itu baru2 ni lah...tapi satu bnda yang cik empunyer belog paling taleh terima adlah bila bukak je fb..kat sidebar tu ade tulis...

"catch up on facebook,write on his wall"-----> gambar tepi...mohd hanafi mohamad...

duh2...setiap kali pandang jer gmbar ni,rase nak mengalir air mata..
ape guna cik empunyer belog write on his wall..
die dah tade..tade lagi kat dunia nih...

waaa.....napi..i missed u alot...
sangat2 banyaknyer...rindu sangat...tak terkata rasernyer...
walaupun kita tak rapat di dunia realiti..tapi aku rase sangat rapat dengan beliau...
die sangat friendly...
duh....rindu2....

tapi cik empunyer belog sedar,nangis lah air mata darah sekali pun,arwah hanafi takkan kembali...
ALLAH lebih sayangkan dia...
napi...rindu sgt2...semoga roh kamu berbahagia di sana...
semoga doaku untukmu dan doa2 kawan2 yang lain sampai untuk kamu...
sesungguhnya, aku sangat sayang persahabatan kita yang tak seberapa lama....

thanx a lot to u sebab kite sempat berkawan,w/p hanya melalui fb...

em...post ini khas untuk arwah kawan cik empunyer belog....

mohd hanafi b mohammed dalam kenangan...*1989-2009*

semoga rohnya dicucuri rahmat...sama2 kite sedekahkan alfatihah untuk beliau..terima kasih...

p/s: mati itu adalah pasti,tak kire bile mase dan usia...

salam sayang,

JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...