Sabtu, 23 Januari 2010

bangga berganda2!!!!!!

salam semua!!!!!hai!!!!!!hahaha..nmpak sangat aku nih da terover gembira tahap tak hingat dunie....
waaaa.....hepi2...bangga berganda2!!!!!!!Monkey Winks YoyoMonkey IconsIcon Monkey Yoyo*hahaha..banyak gile letak emoticon*

hehehe....saje je kan nak post entri nih!!!!!


waaaaaa...sekali lagi nak announce..aku sedang bangga berganda2!!!!!!Monkey Wink YoyoMonkey Wink YoyoMonkey Wink Yoyo


hehhee..ok2..jangan sampai ade orang yang rase nak bunuh aku akibat tidak menceritakan sebab!!!!hehehe...
meh nak cite meh...*sila kumpul tengah dewan..ok aku mengarut lagi..dush2*

hehhee..sebenarnyer..juz nak citer...Monkey EmoticonsMonkey EmoticonsMonkey Emoticons

hari nih dapat menstudykan diri*duk kat meja ngan statiknyer* selama 2 jam!!!!!
yay!!!!!!!!!!!!!!bangga giler!!!!!!!!!hahahaha....*punyer la bnyak tanda seru~~~

hehehe..mesti ade yang akan cakap...hak alah pompuan ni,dapat study 2 jam pun nak bangga...ape2 ntah...

dan aku nak jawab awal2..." suka hati aku lah nak cite ape....itu dah cukup membanggakan untuk aku,so..mind ur own bisness"*terkasar bahasa harap maafkan*

hehehe..ok2..need to tido now as esok ade bengkel memandu~~~
nite semua....Monkey WinksMonkey Winks
salam sayang dari...

JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

nas aliff berkata...

aku pon singgah~

hehehe..
soie tersinggah..
study2,,

moshimoshi berkata...

hahhhahaha..singgah jangan tak singgah incik nas...
sile la jenguk lagi lain kali~~

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...