Daisypath Friendship tickers

Ahad, 22 November 2009

< bila hati terkunci lagi > part 3

kesibukan lisa di tempat kerja nya semakin bertambah2 sejak akhir nih...sebabnya..bos beliau telah bertukar daerah @ kna transfer tempat lain la maknanyer.so..sume kerje terbeban la di atas bahu beliau...(gaya cam tggi sgt je pgkt lisa).

die nih tetibe jadi workaholic 4 this time being...maunyer tak workhaholic,fail atas meja dah nak sama tggi ngan klcc wuuuuu....kadang2 smpai lupa makan minum..
tapi lisa dapat berita gembire arinih...dia bakal dapat bos baru esok...
"huh!!!!lega2..leh la aku pass keje2 nih kat bos aku nnti..tadela aku nak wat keje sorg2...".sambil die senyum2 sebab da hepi nak dapat bos baru..tetibe la kan..dia terfikir sesuatu...
"hehhe...kalau lah bos baru aku tu hensem cam mamat crush(nama nih sebab die langgr lisa) aku tuh...melting la aku~~~hot tu!!!!huhu",lisa tergelak sendiri bila tetibe die teringat aksi gelabah nya waktu kat gathering last 2 week...

esoknya,di office..dengan gaya penuh sopan si Lisa nih g office arinih..sebabnya,nak smbut bos baru...(gile semangat)...huhuhu...n sampai2 jer,dia da dipanggil masuk ke bilik mesyuarat~~~hehehe..gelabah jap minah nih..tengok jam,rasernyer baru kul 8,tapi da kna panggil...nak kata aku lmbat...rasernyer keje aku start 8.30 (lagi terserlah smgt nk dpt bos baru)
bukak je pintu..ternganga si lisa bila lelaki yang bakal jadi bos die...aka lelaki yang duk diri depan die skrg adelah...NIZAM...huhuhu..dalam hati lisa dah mengomel
"hambik ko lisa,nak sangat mamat nih jadi bos ko,tertunai weh doa ko..rasakan!!!",


okeyh...as aku ngah penin kepala skrg..taleh nak smbung panjang2..t ak melalut plak...
sori kalau entri kali nih cam agak merapu~~~
hepi reading semua....


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...