Isnin, 23 November 2009

lagi hupdate bila hati terkunci lagi~~~

seminggu berlalu...lisa dan nizam kelihatan semakin rapat...sebabnyer..mereka banyak kena bekerjasama dalam kerja mereka.so,nak tanak,mereka kena gak baik antara satu sama lain (diorg penah gaduh ke???hehehe)

tapi biasalah,mulut manusia nih kadnag2 tempayan pun lagi baik kan!!!mau taknyer,pantang nampak adelah mulut2 yang bergosip sana sini...haish,nak wat camne tuh memang dah lumrah rasernyer kat mane2 kite berade mesti ade berjumpa ngan seorang makhluk yang cam nih...so si Lisa nih pun luahkan lah rase tak selesa die kat nizam..

"iz,lisa rase tak selesa la..hari2 kita jadi buah mulut orang...ramai plak yang tetibe terperasan kewujudan lisa kat sini semenjak lisa rapat ngan iz nih...iz tak takut saham iz jatuh ke???habislah....da tade orang nak kat iz nnti sebab ingat kita nih ade pape...sian iz....",bebel si Lisa dan tanpa sedar sebenarnyer si Nizam tuh tengah khusyuk bca paper...

yang iz nih plak..dulu2 mula2 jumpa nampak cam cool kan..baik jer tengok..sekarang nih da makin rapat baru lisa tau,rupernyer mamat ni senget jugak kadang-kadang..
tapi diorang gembire sangat sekarang...sebab diorang bebas nak luahkan ape yang diorang rase..dioramg tak rasa segan n silu nk cite probs mereka.

luahan hati si Lisa tadi lansung tak dilayan, n at last setelah ditarik papernya barulah die berkata2.." ala lisa,watpe nak takut,kan iz da ade lisa depan mata,comel,cantik,n bising,hehehe...tu pun da cukup,tayah risau la kalau tade orang lain nak pun,tapi lisa kena tanggungjawab la eh",ujar si Nizam sambil sempat kenyit mata kat si Lisa nih...

memang hangin satu badan la naik kat si Lisa nih..dah la mmg da asal pun dari keturunan yang pemarah kan..hahhaa...nasib lah badan si Nizam di libas ngan paper yang ade kat tangan Lisa.Tapi Lisa tau,memang tulah jawapan yang akan die dapat kalau die cite pasal benda nih kat Nizam.

tengah diorang syok2 bercerita dan bergelak ketawa,nokia 6070 lisa pun berbunyi...."assalamualaikum,ye ma,emm..ok2..insyaallah lisa balik ma,kim salah kat abah k",

tetibe jer si Nizam da ade kat kusi sebelah die..."cet!!!ko curi dengar eh iz!!!kuang asam la ko",bising si Lisa.dan tanpa sebarang kata nizam tinggalkan lisa terpinga-pinga kat warung tuh.Lisa dah pening...sambil garu-garu kepala,dia tanya dirinya sendiri" mamat nih dah knape
plak....sejak bile plak la die jadi sensitip macam nih~~~haish~~~emm..die datang bulan kot~~",hehehe..dalam tengah pening2 tuh sempat agi fikiran nakal Lisa menerjah...


ok2..ak da mengarut la rasernyer..hehehe...c u in next n3 okeyh~~maybe cite nih akn berakhir dlm 3@ 4 episod lagi...
enjoy reading my frens...
luv u all~~~~
n for my best ever supporter @ my b...luv u so much!!!!!hehehhee....


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...