Daisypath Friendship tickers

Khamis, 3 Mac 2011

apa anda mahu??

salam semua..selamat hari khamis~eh???da khamis dah??ouh tidak..masa berlalu lagi..wuuu…hari ni pegi dutch lady.dan aku menjadi tukang demo senaman nanti!haha..cam lawak jer.tak dapat nak bayangkan..dah2..jom masuk topik harini.

apa anda mahu??ok,soalan ni untuk korang-korang semua lah,readers,bloggers dan sapa2 je la yang baca belog ni.

followers dah 1180,so nak la tanya korang-korang semua kan..ape yang korang semua nak ek pada satu2 blog tu.contoh la kan,korang follow blog se budak bebel ni,ape yang korang harapkan dari segi pebulisan sesebuah blog tu.eh lupa plak nak cakap..TERIMA KASIH DEAR FOLLOWER!SAYANG KORANG!


ye la,korang kalau nak follow pun mesti tengok jugak isi blog tu kan??err..ke tak??sebab macam diriku sendiri,bila nak follow blog tu mesti dalam fikiran ade perkara-perkara ni

1. Genre penulisan seseorang blogger .
- contoh,antara blog yang aku follow bergenre tutorial atau tips for blog, blog masakan,dan blog fesyen.

2. sapa pemilik blog tu
- hehee…aku suka nak follow blog tu andainya blogger pemilik blog tu jenis ramah ngan orang,free to share something dengan aku.huhu..

ha,tu bagi pikiran aku lah.so nak lah tnya korang,ape pendapat korang pasal blog bila mashimaro membebel ni,dan andai kata ade kekurangan cer cite camne boleh daku perbaiki!komen korang amat sangat saya hargai!

so,that’s all for now,thanx semua!adios!

p/s: tahniah ERY sebab dah berdomain!jangan lupa tau g jenguk ery kat sini www.eryfarieha.com
p/s: blog akan berpindah hosting tak lama lagi atas sebab dapat hadiah dari kak yanmie,jangan lupa jenguk k.yan di sini www.yanmieonline.com
JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

Unknown berkata...

ramai gile follower kau!
hohoho congratz!


wahh ko nak tuka ke hosting da ke?
aku syg la pulak blog skrg. huhuhu

Mrs Ijam berkata...

@Ery Farieha

hahaha..terima kasih wahai cik ery!

hahaha..dah dalam proses dah..tunggu saat dan waktu jer:)

ko bermain2 ngan domain dulu lah:)

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...