Sabtu, 15 Januari 2011

Maxis Om Nom Nom Race : 3rd Stop -Restoran Sate Kajang Haji Samuri

Sekarang ni 'yang Gempak' berada di Restoran Sate Kajang Haji Samuri,
Damansara Uptown.

Macam yang korang tau, Restoran Haji Samuri ni memang terkenal dengan satay kajang nya yang besar-besar. Kat sini ada macam-macam jenis satay contohnya satay ayam, lembu, perut, arnab, rusa dan lain-lain.






 Besarkan size satay dia???

Kuah Kacang yang sedap walllah!!!

Air Sirap penghilang dahaga.


Disebabkan ini hentian yang ketiga, jadi kitorang hanya dihidangkan air sirap. Tak payah nak air grand grand. Sirap pon sodappppppppp.

Keistimewaan satay haji Samuri ni, kuah kacang dan sambal nya memang TERBAIK!. bau je pun dah buat air liur meleleh.

Hari ni kitorang dapat makan satay ayam, daging,arnab dan kambing. Best gila!!

Kalau korang nak pergi ..boleh tengok alamat yang tertera di bawah :


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...