Daisypath Friendship tickers

Khamis, 6 Januari 2011

1st day

salam semua..entry ini berjaya ditaip sebab tibe2 kelas cancel,ok kalau kelas tak cancel,mungkin entry nih tak wujud..hahaha..huhu..mood sedang kacau bilau sebab tengah sibuk cari journal untuk projek biostatistik,huuuuuu…ok dah penat bebel pasal diri sendiri mari lah kita ke tajuk utama…

haha.korang jangan salah faham.ini bukan 1st day mm berblog.haha..kompom lah tak kan~~so ini tiada kaitan dengan dunia blogging mm,eceh..gaya cam dah lama sgt kan mm blogging..sebenarnyer hari ni mm nak share beberapa situasi 1st day mm.so mari baca.korang nak cite sekali pun boleyh!!

1. 1st day masuk darjah 1

wakaka..bile ingat balik nak gelak smpai pecah perut jer rasernyer,ok.mm tak manja tau.hari 1st pegi sekolah dengan kakak ku aja..yelah ma keje abah keje,so dengan jayanya selamat ke sekolah.zaman 1st day ni,aku diam jer memang boleyh dapat pelajar paling sayang meja la,tak reti nak bergerak ke lain~~hahha

2. 1st day di tingkatan 1(MRSM MERSING)

okay,yang ni memang kompom lah my parents hantar kan,adventure sangat kalau nak pergi sorang2 nun jauh ke johor~~huhu..yang dekat sini kelakar,sepanjang hari tuh maintain jer..ye lah ma ngan abah ade kan,tapi time ma ngan abah nak balik tetap maintain nih mata tak berair siap boleyh gelak2,sekali abah kata “abah ngan ma balik jangan nangis plak,jaga diri” nah dengar je kan,terus aku cover mata jangan bagi mengalir air mata kan..ha amik kau penangan ayat abah!!dan cerita kelakar.kitorang (rumet+jiran bilik) pegi makan kat dewan selera tau,pastu kan,tetibe tengah makan hadap nasi ni,salah seorang rumet aku mengalir air mata,homesick katanyer,dan bile tengok die nangis kitorang yang join sekali makan ni,terus mengalir air mata babe!!hahha.kelakar!!

3.1st day di tingkatan 4(MRSM PENGKALAN CHEPA)

ha,okay yang ni paling manis!!!ok,tapi b4 nak cite kenapa manis,meh nak kasi can korang kata aku gatal jap,aku jatuh cinta pandang pertama di 1st day kat “abg” yang jaga time pendaftaran!!hahaha..geli!!ok dah jgn kutuk aku lagi dah~~yang part manisnya,punya ramai hantar aku masuk sekolah baru nih,makcik-makcik,pakcik-pakcik,siap arwah nenek aku ikut hantar aku!!terharu tauSmiletapi,masuk jer blok asrama,terus aku peluk ma cakap,ma,nak balik mersing balik…sedih tau tgk blok kitorang macam tunggu nak runtuh jerSad smile,dan yang paling sadis!!aku demam panas woo di hari pertama ku di sini!!Sad smile

4.1st day as a pekerja di Parkson

ha,yang ni kelakar sebab diorang tengok aku atas bawah sebab macam tak percaya aku nak keje..yelah,dah kata badan macam budak darjah 6 kan~~lalalla…*ade lah ni kejap lagi yang dtg kutuk aku*

eh,dah la.penat dah taip.korang pun mesti penat baca dan kutuk ku~~heheSmile

adios!!


JOMLIKE!

6 ♥♥suratcinta♥♥:

phreak-id berkata...

La.. dah besar rupanya. ingatkan baru darjah 4. :p

Terbaru > Lelaki di Utara Banyak Main Cinta Dengan Wanita Thailand? > One Step Closer to the Maxis Om Nom Nom Race > Tukar Banner/Link Dengan phreak-id

ieda berkata...

huhuhu aah penat akak baca dikkk

che armster berkata...

aku tak kutuk. hari ni aku baik.

tapi...

ada jodoh rupanya ko ngan meja :P

Mrs Ijam berkata...

@phreak-id

aku dah agak ko muncul!!!
ala uncle..tape kali ni bagi can~~

Mrs Ijam berkata...

@ieda

hehe.kan??yang taip pun penat tau kak~~tapi gile keyboard..taip jugaklah kan~~

Mrs Ijam berkata...

@che armster

aku dah agak ko muncul gak!!!
baik ke???hoho..ye la aku kasi can meja tu ade jodoh ngan aku~~

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...