Daisypath Friendship tickers

Selasa, 5 Oktober 2010

specially for HAZARUNIZAM

salam semua..
selamat malam..
sebelum tangan terus menaip,
ingin diingatkan,
entry kali ini adelah entry untuk seseorang,
tapi anda yang lain turut boleh baca:)
tapi kalau tanak pon tape:)

Kita telah bersama
Warnai dunia
Ketawa dan duka
Seiring bersama
Waktu yang bergulir
Memisahkan kita
Tapi hati kita
Tak akan berpisah
Satu cita-cita
Mimpi dan harapan
Selalu bersama
Dalam satu rasa
Rindukan selalu membayangi kita
Menjalani waktu
Dengan kisah kita
hazarunizam,
hanya kamu yang satu,
walau ape pun orang komen tentang awak pada saya,
awak tetap di hati saya,
orang tengok pelik bile kite berdua jalan sama,
tapi ape saya kisah,
saya sayang awak,itu yang saya tahu..

family saya pun macam gelakkan saya at first,
dalam ramai2 saya pilih awak,
tapi at last,
awak tahu kan macam mane mereka sekarang??

awak,
walau ape terjadi,
awak dihati saya,
buat selamanya..
dan ya,bak kata awak,awak mahu hubungan kita hingga akhir hayat,
n so me:)

nama mereka:)
kiri momo,kanan bebear:)
bebear dapat dari si dia:)
thanx kamu!! 



yup,
him <3 her 
and may it end FOREVER..
pray 4 our happiness:)

p/s: kepada akakku yang membaca,ouh i know awk baca,sila la gelak mengekeh2 ok!!adik awk jiwang!!
p/s: to u,yes.I LOVE U!! semoga hati awak sejuk dengan baca ni:)

JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...