Daisypath Friendship tickers

Rabu, 27 Oktober 2010

hilang identiti??

salam semua….

selamat malamSmile

weeehooooo…sape yang hilang identiti nih??

I ke???ouh mungkin sebab jawab farmako tadi I hilang identiti kot..

hahaha..seriusly,no3..

bukan cik mashimaro yang comel +cun melecun hilang identiti..

tade sape2 pun hilang identiti sebenarnya.

ini adalah jawapan kepada tag yang telah 3 orang bagi kat i..

haaaaaaa…tapi sori2..lupa lah sapa orang tu,ingat sorang jerSad smile

so,sape2 yang dah tag mm tuh,sila munculkan diri yerSmile

mm nak letak link korang kat sini..

okeyh2,tag ni suruh bagi tau,

25 perkara tentang diri sendiri.

mari explore sapa sayaSmile

amaran: sila jangan gelak sampai terguling-guling sewaktu membaca.

1.nama saya nik normasitah nik ismail

2. saya anak jati pahang,bukan kayu jati tau,tapi anak jati.means memang duk pahang lah dari saat keluar dari perut ibuku.

3. lahir pada 9 disember,tahun teka sendiri.

4.anak bongsu dari 6 adik beradik.oh tett!!!bongsu perempuan jer,tapi no5 dari 6 la..ngeh2..jangan marah ha..

5. seorang yang suka merantau sebab dari form 1 sampai sekarang tak reti2 nak sekolah dekat2 ngan umah.

6. saya suka makan tomyam,and yes,jodoh saya dengan rumah sangat kuat bile tetibe jer homesick nak balik umah,then sampai2 umah ade tomyam!!jadi sila bayangkan reaksi hamba ketika melihat tom yam tu.

7. suka makan makanan yang pedas!!howt gtewSmilehahah.tetibe kan??tapi ini adalah kebenaran yer kawan-kawan.untuk pengetahuan korang,mm boleh makan cili begitu sahaja,tapi kena time makan ngan nasi la,tade la sampai jadi favourite snek kan.

8. saya suka makan ape2 yang masam,eh jap,tapi bukan milo masam yer kawan2..mm suka makan buah mangga yang muda tu @ orang kelantan cakap,buah pauh putik tu,dengan garam,hoh,marvellous,,OMG,air liur dah mengalir~~

9. secara jujurnya,ramai yang pernah salah sangka dengan hamba dulu.ade ke patut,disaat terdengar nama hamba yang “nik” tu,diorang boleh ingat hamba lelaki..ish2.tu kalau tak jumpa depan mata la..heheh..

10. ha,lagi satu tafsiran yang orang selalu bagi kat hamba bile dengar nama hamba.”eh,asal kelantan ye??”,ouh2..tidak2..saya anak jati pahang la awak,tapi parents saya orang kelantan~tettt!!!kan ade darah tok guru jugak tu.hah.ade rahsia nih,abah I kata kitorg keturunan raja jembal,so kalau nak tau raja jembal tu ape,sila lah tanya incik googleSmile

11. saya sangat tak suka kucing..ouh tolong saya fobia la ngan kucing..Sad smilesaya takut kena cakar..hahaha..

12. saya sangat suka budak kecik,dan mereka juga mesti suke saya kalau jumpa saya.ha,sape tak percaya,meh bagi I pegang anak u olz.hehe,mesti budak tu tak nangis.

13. ha,ini kelakar,saya tak pernah pergi kuala lumpur sebelum saya belajar kat kuala lumpur ni sekarang tau.sian kan??ha,bak kata ma,”nak sangat pergi kolumpo kan??sekarang dah jadi taman permainan je klcc tu”

14. ouh,saya ni seorang yang senang mabuk kalau naik kenderaan,kadang2 naik bas rapid kl nak g klcc yang sebelah ni je pun boleyh nak muntah tau..hehetapi ini dah kurang sikit banding dengan masa sekolah duluSmile

15. ouh,saya ada ramai kawan baik..ish2,senang cite semua kawan saya adalah kawan baek saya boley??kan mereka sume baik!!

16. saya lupa nak cakap,saya dah in a relationship yer kawan2.hahah.gaya macam nak umum ko dah kawen je kan..ha,tak kisah nak cakap jugak,hati saya telah dicuri oleh seorang yang bernama,hazarunizamSmile

17. dalam dunia belog nih baru 1tahun nak masuk 1tahun sebulan jer,masih baru lagi yer kawan2.

18.saya tak tetap pendirian.

19.seorang yang sangat senang teras@ sensitip terlebih2.

20.bukan kawan yang baik,tapi jap,cuba tanya roy,saya baik tak pakcik??

21.sangat bising!!keje tak reti duk diam,nak cakap jer,kalau diam tu mungkin dah syahid di katil nan indah.

22. berat badan saya adalah 34.6 kg,ini yang timbang 2 minggu lepas kot.hahaha..sapa nak bagi lemak sngat dialu2kanSmile

23. kalau nak tahu,muka + saiz hamba tidak berubah semenjak dari sekolah rendah,as bile cikgu sekolah rendah saya jumpa saya"eh,tak besar2 lah awak ni nik”,ha.memang terbaek lah kan,cikgu kenal I beb!!bangga!!

24. pernah jadi tokoh pelajar time sekolah rendah dulu,tapi bila pikir sekarang,cam tak layak jer.hahaha..entah hape la tokoh hamba ni kan??

25.saya benci kertas farmako tadi!sekian!

hah!!dah la..penat la jawab tag nih,

lain kali suruh gtau 100 perkara pulak eh..

dah2..mahu merambus dari sini..

eh,jap2..nak enterprame muka I jap..

1

ADIOS!!

p/s:tanak tag sape2 sebab penat dah!tapi kalau sape yang rase berminat nak buat,sile lah yerSmile

 


JOMLIKE!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...