Ahad, 1 Ogos 2010

meroyan...

salam semua...
ouh2..tetibe meroyan plak nak taip entry..
sorilah kalau entry ke laut eh!!!

ape2 pun sebelum ke laut!!
singgah kat darat jap~~
mahu wish anda semua...
selamat 1OGOS....
sedar tak ni dah 1 OGOS??

kalau tak sedar meh nak tolong lempang sikit kasi sedar..
ngeh3..part nih memang hamba suka la kan...
okeyh...ucapan dah kan???
ade lagi satu la...
selamat menyambut bulan RAMADHAN...

"bulan RAMADHAN ramai orang tunggu,
sebab mahu tambah amal dan ilmu,
tapi dikala bulan ramadhanlah manusia kalah ngan nafsu,
kalau boleh satu bazar ramadhan tu dia nak sapu.."

so,peringatan buat semua,
bulan puasa bukan alasan untuk anda-anda dan anda,
untuk shoping makanan bagai esok tak muncul lagi,
makan 2 orang tapi beli bagai nak runtuh meja.

sila yer..
berjimat dan jangan MEMBAZIR!!
untuk itu,entry depan nantikan tips elak pembaziran ...
hehehe....selamat yer semua:)

p/s:maaflah,ini entry meroyan sebab hepi tengok blog dah macam cantik~~:)





JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...