Khamis, 27 Mei 2010

IMAM MUDA pula....



salam semua...
dah nmpak kan gambar pakwe2 hensem mm kat atas tu kan??
hehhee..
tulah pakwe-pakwe baru mm...

okeyh2..sila jangan berangan tinggi.hehe.
juz wana inform..AF8 dah habis,so,ari Sabtu sila jangan ngadap ASTRO RIA dengan harapan ade konsert yer..
yang ada hanya JANGAN LUPA LIRIK je..

dan hari JUMAAT pukul 9.00 malam di saluran ASTRO RIA,OASIS,PRIMA DAN @15 akan disiarkan rancangan IMAM MUDA...
jadi sila jangan terkejut pule..

dan untuk imam muda ni..
belum start pun mm dah ade sokong seseorang..
nak tau sape???
jeng2..sila lihat bawah..




hehhee..ini lah die..
nama bakal IMAM MUDA ni adalah nuri ali..
manis kan??
macam teh o manis plak..
hehhee...
nak tau kenapa mm sokong dia???
1. sebab dia wakil dari PAHANG DARUL MAKMUR
2. sebab beliau ni,ustaz yang bantu ayah mm tentang bacaan al-quran yang lebih baik..

ape-ape pun..mm sangat menyokong usaha murni pihak ASTRO dalam menerbitkan rancangan seperti ini..
semoga selepas ini lebih banyak rancangan yang berkonsepkan agama dapat diterbitkan oleh pihak2 yang merasa tanggungjawab..

jom2..kita tengok IMAM MUDA esok..

*selamat cuti semua esok*

JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...