Isnin, 26 April 2010

SENYUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM....

salam semua..
selamat pagi...
okeyh2...
arini just a simple update ea...

senyum,senyum..aww..comelnyer!!!
hehhe..okeyh.sape yg penah dgr THR gegar anda mesti tahu ni tagline sape kn???
yup2..ni tagline rezlyn..
die slalu gune tagline nih tau..
n mm sgt suka tgline nih..

so,arini mm nak cakap pasal senyum,smile..
hehhehehe...
juz wanna share sikit pasal fakta2 sains tentang senyum yang berjaya mm google..


1.senyum itu adalah jogging dalaman...heheh..menarik sungguh ayt jogging tuh...
tapi jogging luaran jgn lupe ea..

2.memulakan hari dengan senyuman merupkan salah satu cara dapatkan kesihatan yang baik tau..so..mari senyum..(okey,jgn senyum sorg2 dan tetiba..sbb tetibe jugak lah nnti anda dpt blik baru di tanjung sane..hehhe

3.kita guna 17 otot je utk senyum,tapi kalau kerutkan dahi..43 otot kita gunakan??so,sila pilih..anda mahu mane??

4.senyuman boleh bantu anda2 kurangkan tekanan darah..oleh itu...yang ada darah tinggi tuh sila la senyum yer..:)

5.senyuman yang diakhiri dengan ketawa,dapat kurangkan risiko untuk bnyk penyakit,antaranya sakit jantung dan strok..

6. Pujangga menyebut :

” SENYUM ITU KELOPAK.

KETAWA ITU BUNGA YANG SEMPURNA KEMBANGNYA”.

jadi...kesimpulannya..sila senyum seperti mereka2 yang kat bawah ni yer..

selamat senyum semua:)




nota: mari sama2 doakan kuman yang sekrang berada di ICU.(hasil dari blog Azwan Ali)

JOMLIKE!

6 ♥♥suratcinta♥♥:

aNiss berkata...

Ohohoiiiii...

senyumlah....
senyumlah...
ahai MM ku...
:)
ngee~~

sempat test suare nih....
:p

uncle berkata...

senyum itu satu sedekah..nak tambah bonus..kasilah sedekah RM5 selepas senyum..baru ornag ingat sampai mati hahahahahha..gurau jerr

mAsHiMaRo berkata...

aniss---> amboi2..hepi nyer die~~
sila senyum lebar2 ok!!!

mAsHiMaRo berkata...

uncle---> nak kasi sedekah kat mm yer uncle??hehehe..sila2~~
senyum mcm profile uncle~~~

rizal jabai berkata...

wahhhh..kambeng itu tersenyumm,tak sanggup eden nak sembelih ekau...hahaha

mAsHiMaRo berkata...

ijai---> sape suruh ekau sembelih...
kambing tu bagi senyum baek punyer!!!

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...