Isnin, 19 April 2010

mashimaro part 1

selamat tengahari yer semua...
hehehe...
arini lmbat sikit hupdate...

tetibe arini nak share ngan blogger2 lain..
pasal hidup mashimaro yang comel nih...*dush..perasan..haha.layankan ajer ea*
akn ade part 1 and part 2 tau...

part 1:all about childhood..
part 2 : zman mashimaro dah tak berhingus..hahah..

okeyh..part 1 start here..

nama diberi...nik normasitah binti nik ismail..(darkbatman...nama penuh ni tau)
lahir pada 9 disember 1989,di malam hari,tapi tak ingat kul brape...
dengan berat 2.2 kg dkat HTAA,hospital tengku ampuan afzan okeyh..
anak ke5 dari 6..
dijadikan cite..atas2 sume pompuan..punyer la abah tunggu anak lelaki...
kuar2 pempuan gak..aduih....dah la tggu dekat 4 tahun...sian abah..hehe

dah lahir..
nyusahkan orang plak..
nak tau nape???sebab...


dlu mm macam dak ni la...*sumber dri google*
bak kate ma"dulu tertonggeng2 dalam kaca,smpai biru muka awk"

haish....
sedeyh betul...
sebab tu la agknyer skrg nih mm nih "comel" sgt kot...hahah..

ma pernah nangis kat mm tau...
time tuh time ma tengok result pmr mm...

" ma, tak sangka...anak ma macam nih"

ok..jangan blur..ayt tuh ayt ma bngga ngan mm tau..bukan sedih..
sebab ma kata...kalau tak,mm berpotensi jadi camni..


yup..jadi mental retardation..
tapi sekarang..alhamdulillah mm dah smpai peringkat nih..
syukur sangat2..

hehe..ok..dah habis cite sedeyh da...
so,c u all kat part 2 ea..:)
thanx to all reader..
rajen2 la tggl komen yer:)

JOMLIKE!

4 ♥♥suratcinta♥♥:

RaMa2UnGU berkata...

ooowh...syukur alhamdulillah semua nya ok kan..:)

penah gak ada adik2 kite 2 org tu kene duduk dlm tu jugak..

yg sorng sbb hampir lemas ms bersalin dan sorang lagi lahir tak cukup bln..

but so far, they are doing good..dh belas22 pun umur diorg..hehehe

mAsHiMaRo berkata...

rama2ungu---> alhamdulillah dah 21 tahun kat dunia nih..
n dah smpai peringkat ni pun..
cume maybe immune mm tak kuat sgt bnding ngan org lain kot~~

^_^LyNn^_^ berkata...

thank God..^_^
happynyer..

mAsHiMaRo berkata...

lynn--> yup!!thank GOD!!
ALLAH MAHA BESAR kan??

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...