Isnin, 19 April 2010

kenapa saya suka rumah saya???

alops...
huhuhu....
kenapa saya suka rumah saya???

sebab...rumah saya BEST~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hahaha...ingat tak iklan tuh..
mm sgt suka itu iklan la..
comel3...suka3~~

okeyh..ni sebab2 mm suka umah mm..

1.....
saya suka rumah saya sebab ade..mereka...
v
v
v
v


hehehe...

2......
sebab kat umah mm boleh makan dan masak banyak2...
antaranya my favourite one to cook dan makan...


hehehehe....sedap2..
dah berjaya buat tom yam ala ma buat~~sedap2..
adik tambah nasi 2 kali..

hehe...
sebab lagi...

3.......
sebab kat umah...
mm tido sorang2 dekat katil yang besar...
macam nih..


seronok sebab dapat guling2..
dan cnfrm takkan jatuh..hahaha..:)

okeyh...ade banyak lagi sebab..
tapi lain kali lah ea..
penat dah taip~~


JOMLIKE!

4 ♥♥suratcinta♥♥:

KEMBARA KERTAS KOSONG berkata...

he3 rumahku syurga ku:)

kan3x???

mAsHiMaRo berkata...

kertas--> heheh..tau tape:)

~ Ann ~ berkata...

hahaha... syok duk umah daripada tmpt len.. apa lagi klu ada bb n laptop.. leh guling sama sama.. haha

mAsHiMaRo berkata...

ann-->hahaha...tau tape..memang seronok la kan~~~

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...