Daisypath Friendship tickers

Rabu, 10 Februari 2010

nak tanya pendapat!!!!

salam......wahai kawan2 blogger dan sesiapa la kan yang baca blog nih...
hahhaha...sometime cik empunyer belog rase belog nih cam tah pape jerk..hahaha...
nak tanya pendapat korang plak pasal dis blog..
especially to my follower..
Cat Icon

nape ek korang baca dis belog?????
pasal ape???
menarik ke???kalau menarik ape yang menarik dan tertarik sehinggan d bomb????
n klau tak pasal ape ek??
berinformasi ke??rase cam tak...
hehehe...tolong ea korang..
kalau boleh,bagi pendapat sekali how can cik empunyer belog upgrade lagi dis belog...
tq sayang2 semue...
sayang kamu la....sape???kamu la..kamu yang sudi membaca...hehehe...

MySpace
JOMLIKE!

7 ♥♥suratcinta♥♥:

Unknown berkata...

saje baca2 blog mmber so that leh tau cmne life mmber skrg.. :P

Mrs Ijam berkata...

WAN PAI-----> huhuhu..lupe lak nk mention yg tuh..hihihi...

HaiDa HiDa berkata...

ske bce blog ni sbb byk gak info yg blh di ambil sebgai pengajaran.. kadang2 dri blog ni jge kter dapat igt memperingati antara sesama kte.. yg pasti smue bnda ada +ve n -ve kan.. kte kne la bijak dalam menentukannya.. walau apa pn, blog ni mmg menarik dan blh sharing2 citer.. :)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

mmm..blog awak ok. best baca...rajin2 la membaca blog org len. baru org len baca blog awak.

huhuhuhuhu

kurosyamito berkata...

saya xde blog.

saya suka baca blog awak.

buat saya rasa macam manusia.

sebab saya sbnrnyer makhluk dari planet Gallifrey.

kat sana, xde blog. cuma ada facebook. jadi saya post catatan saya ke facebook. kesian saya.

alangkah indahnya kalau Gallifrey ada blog.

Mrs Ijam berkata...

haida----> heheh..insyaallah sharing is caring:p

kinakoyu-----> yup2..rajin gak baca blog org dikala kebosanan....salam ukhwah..than baca my belog~~~

kuro syamito----> anda buat saya terharu...hahahha...nanti satu masa nak pegi planet kamu juge!!!!

Tanpa Nama berkata...

apa yang saya cari, terima kasih

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...