Sabtu, 30 Januari 2010

TIBE-TIBE

salam semua..lame sudah tak terhupdate..(hahha..tade la lma sgT)
Monkey Icon
ok..ceritanyer...adelah..tibe-tibe..hehehe..
nak tau ape yang tibe-tibe...
Monkey Icons
tibe2 cik empunyer belog dah ade di rumah terchenta di kuantan nan permai...Monkey Emoticon

nilah kejadian tibe-tibe..akibat hati yang tibe-tibe kacau bilau...
akibat tibe-tibe ade orang melukakannya...
dan tibe-tibe rumate cik empunyer belog cakap..risau la tggal kamu sorang2..

hahahaa..dan tibe-tibe dah ade kat kafe,makan ngan syima.dan tibe2 dah smpai pekeliling....

tibe di pekeliling.tibe-tibe tanya tiket kul 3.30 tade pule..dan tetibe orang transnasional tu kate..klau nak tiket trans kena pegi puduraya...Monkey Emoticon

tibe-tibe lagi,dah smpai puduraya dan tetibe orang tu kate tiket kul 6 naik kat pekeliling..(masa kejadian:3.30 ptang..)Monkey Winks

dan tibe2 dah sampai kat pekeliling..
toleh kiri toleh kanan,tibe-tibe dah pukul 6,lalu tibe-tibe naik bas sudeyh..

tibe-tibe tgk jam dah pukul 9.45 dan dah nmpak bngunan stesen bas kuantan yang tersergam indah..(hehehe..hiperbola).

dan tetibe...puff...dah ade kat umah dah pun..hehehe..
k,dan tibe-tibe...cik empunyer belog baru perasan..
entry nih dah terpanjang dan penuh dengan tibe-tibe...
dan tibe-tibe..post ini pun tamat...Monkey Emoticons
salam sayang dari

p/s: tenang lah hati,tenang lah diri,biarkan mereka berlalu pergi,kamu sudah tidak diingini lagi...

JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

U-Nie_sYa berkata...

cian dia..tp akhirnya sampai gak..hehe

moshimoshi berkata...

uniesya----> hehehe..tu la pasal..nasib baik selmat smpai...:-)

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...