Khamis, 17 Disember 2009

bertuahnya angka 20!!!!!!

salam buat semua....
hehehe...di ketika inih..sedang sangat amat lah teruja dengan kemenangan MALAYSIA!!!!!
yeh!!!akhirnye...setelah 20 tahun menunggu...
EMAS for bola sepak akhirnya menjadi milik kite...

hehehe..signifikan sungguh no 20...
yay!!!!bertuahnya angka umur daku itu~~~
hehehe..sempat lagi nih...

1st half..aku dah bising2 ngan si dia...
hahaha..mane taknyer..time tuh malaysia main macam tanak emas itu...
tapi hati tetap mengatakan mlaysia akan menang( patriotik tak saya)
then...dah habis 1st half...membawa hati yang tak berapa nak gembira dan duka lara...
ak pun menunaikan kewajipan ku...
sempat baca doa akhir tahun..n meneruskan dengan doa awal tahun...
salam awal muharram semua...
ngee.....tersesat jalan pule...

then dah siap kewajipan...
kuar bilik terkam tv..hehehe...semangat nih...
dengan tangan sdang tangkas setangkas goalkeeper malaysia tadi...
aku melipat kain...sambil mata tgk tv...(nak cakap aku rajen nih)
agak senang hati time tuh..
sebab bukak2 je..tgk2 malaysia serang dan terus menyerang...
semangat kembali berkobar2...

sekali...time goal tuh~~~
hehehe...di maghrib2 ituh...terdengar suara nyaring aku menjerit...
GOAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!YAY!!!!!!MALAYSIA MENANG!!!!
hehehe...knfiden gile kan aku..
padahal time tuh ade 8 minit kot lagi nak abis...
belum masuk waktu tambahan agi...
tapi satu jer nak cakap...
malysia main SUPERB!!!!!
Tahniah MALAYSIA!!!terbukti sudah slogan MALAYSIA BOLEH!!!!!
yang penting malaysia menunggu emas ini..sama umurnya dengan kami yang lahir 1989...
pada sesiapa yang 20 tahun arinih...
ini dia hadiah dari malaysia untuk anda!!!1

sekian ulasan tak berapa nak sukan dari...
cik empunya belog...

p/s: waaaaaaa.....tgk match tadi...buat aku rindu nak maen futsal lagi...:-(


JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...