Ahad, 20 Disember 2009

ape2 je la....

salam semua...
hohohho...tajuk pun da bosan..
pape je la...
hahaha....
MySpace
sesungguhnya aku sangatla ketiadaan kemoodan untuk masuk new sem...
hoi!!!!bangun2!!!
dah2 la tido...esok dah masuk sem 4 da...
ccukup2 la main2...
hahhaa..okeyh..i2 hanya terbyang2 di kepla..
terdengar sayup2 di telinga..
hasilnya...
hohoho...
ak tak jamin la boleh kekal smpai final nanti...

MySpace
mesti aci hilang cam chipsmore jerk semngat aku yang tak berape nk berkobar nih....
wargh~~~tolong la...
somebody pliz2...bagi semngat membina siket kat aku..
hahhaa..nak kutuk siket pun dipersilakan(tp jgn lebey2)

barang tak kemas sepenuhnya lagi nih..
sbb nyer bdan tak berapa nak semangat nak kemas..
tape..esok masih ade...hahaha...

buat masa ini itu sahaja...
esok da nak masuk sem baru....
waaaa......

salam kexberapa excited dari cik empunye belog..

p/s: for mana2 nutri gurl n ukm student yg membaca...slmat mulakan new sem!!!!chaiyok2!!

JOMLIKE!

3 ♥♥suratcinta♥♥:

beliamuda berkata...

wah, dah nak mula sem baru eh. cuti masih berbaki sebulan lagi. hehe.

afendie berkata...

mungkin aku org pertama yg bagi komen kat blog ko nie.. ha3...

nik normasitah bt nik ismail berkata...

beliamuda @ nipi : nipi..knal aku dop???hahhaa....hohohoh....sila jangan buat saya jeles dengan anda...

afendie:
tade la orang pertama...b4 nih da ade yg bg kot..tp bukan post ni la..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...