Daisypath Friendship tickers

Rabu, 18 November 2009

< BiLa hATi TerKuNCi LaGi >

wuuuu...tajuk xhengat jiwang nih...
okeh..entri kali ni..ak bercadang mau kongsi one of my cuba-cuba cerpen...do comment k...

"KU NYAYIKAN LAGU RINDU BUATMU KEKASIH,KU BACA PUISI SYAHDU,PUISI KITA"
booooommm!!!"oh, mak kau" bergema suara nyaring lisa dalam kereta kancil comel itu.
rupanya dia terlalu asyik melayan perasaan dia sampaikan orang belakang hon pun tak sedar.
lantas die pun ngan selamba rock dia keluar dari kereta hajat di hati nak marah empunya kereta yang melanggar tapi bila keluar jer si pemilik kereta.....

"maaf cik maaf,saya betul2 tak sengaja nak langgar kereta cik tadi",jelas nizam lembut.terus terdiam lisa bila menatap mata pemilik kereta itu.hajat hati yang nak maki hamun pemilik kereta pun telah bertukar menjadi..."emm,tak mengapalah,salah saya juga sebab tak perasan lampu isyarat dah hijau"

"emm,saya nizam,ni kad saya", si pemilik kereta menghulurkan salam perkenalan,"kalau ada apa-apa yang awak perlukan lepas ni,sudila hubungi saya." dan disambut dengan aman oleh lisa.
" thanx,saya hanalisa,tapi panggil je lisa",setelah salam perkenalan dihulur,mereka berbincang tentang masalah kereta mereka dan kemudian,masing-masing membawa diri mengikut hala tuju.

hehhe..ok..entri nih sampai sini ea,nnti jumpa lagi di next entri..heheh...tunggguuuuuuu...sila komen yerr....



JOMLIKE!

1 ♥♥suratcinta♥♥:

bob berkata...

baek ny nizam 2...
xsabo nk tggu cite slnjutny...
hehe...{>_<}

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...