Selasa, 3 Ogos 2010

epilog syurga cinta...

assalamualaikum cikgu!!!blogger sekalian
anda sihat????
semoga sihat lah yer..
kalau yang tak sehat tuh tak reti2 ke nak pi klinik kayakan doktor???
ngeh3...kepala ku masuk air nmpaknyer...

wah2...
orang lain dah ramai kot post pasal nih..
tapi ini dipost bukan sebab sesi ciplak menciplak idea okeyh!!!!

entry ni ditulis setelah mendapat kelulusan SIRIM hati dulu tau...
cewah..hati ade undang2 okeyh!!
jangan jeles!!

wakakakka..ade tak yang rase nak lempang hamba banyak2 kali sekarang??
kalau ade.sila tampar diri sendiri..
ok2...dah tak main2 dah..
meh nak komen sikit cite yang menjadi topik hangat blogger sekalian..

nah!!!!tengok gambar dak comel ni dulu kasi naik semangat!!!

hambe dah tengok 1st episod yang baru lancar semalam kan??
it was.....AWESOME!!!
permulaan yang menarik,
walaupun pada zahirnya hamba rase cam mungkin orang agak cam tahu jalan cerite dia akan lebih kurang sama dengan muvie SYURGA CINTA..
tapi sebab ade mia sara...yeh!!!mm kasi dwnload siap~~

dan lagi satu yang menarik minat hamba adalah..
trademark percintaan si ilham dengan siti iaitu..
v
v
v
v
v

ngeh2..aiskrim malaysia yang harga 20 sen sebatang tu ok!!!
wah..rindu2..nak aiskrim malaysia jugak!!!

dahlah..terliur plak aku tengok aiskrim malaysia nih..
petang ni makan aiskrim cornetto la~~
bye!!!adios!!

JOMLIKE!

1 ♥♥suratcinta♥♥:

eirra berkata...

suka jugak n3 nih..feveret citew eirra!mia sara nasuha..eyh jadi feyemes bila besar nnt..sbb kecomelan dye!ngee

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...