Isnin, 21 Jun 2010

UPSR dan PMR dimansuhkan???ape kata anda????

salam semua...
selamat hari isnin..
sihat tak harini????
mm harap semua sihat2 ajer k..

okeyh..semalam mm tengok berita..
tup2 dgr kerajaan dalm proses pertimbangan untuk mansuhkan UPSR dan juga PMR untuk tahun 2011 akan datang..
tapi ini masih dalam pertimbangan pihak kerajaan...

kerajaan minta pendapat dari semua pihak...
bagi pihak mm,
mm rase seperti tidak relevan seandainya kedua2 peperiksaan umum ini dimansuhkan...
bayankan,belajar 17 tahun,kemudian baru ade spm...

dan.kalaulah upsr dan pmr dimansuhkan,
mm rase tak relevan untuk MRSM dan sekolah asrama penuh diwjudkan lagi~~~

huhu..ape2 pun,pikirlah sedalam2nya sebelum buat keputusan,
jangan jadi seperti isu judi bola sepak yang akhirnya,ramai kena tangkap...
ape kata anda plak??jom komen2::)

JOMLIKE!

15 ♥♥suratcinta♥♥:

sELipAr_biRu berkata...

tak setuju la...
peperiksaan tu untuk melatih budak dalam dewan pekse.. kalau 17 thn blaja bru nak ada exam, menggelabah la dlm dewan exam

my opinion only

cik elina berkata...

mcm xadil ja..
mansuhkan spm skali lah..
:DD

sI tEDI berkata...

x setuju!

Aqila Sarah berkata...

haha . betul betul . mansuhkan spm skali ! HAHA

mAsHiMaRo berkata...

@sELipAr_biRu

hhuhu...sama la mm pun tak setuju...
sangat tak relevan kan??

mAsHiMaRo berkata...

@cik elina

hahha..dari gaya komen mesti kamu amik spm tahun ni kan???ngee:)

mAsHiMaRo berkata...

@sI tEDI
yes!!!tak setuju jugak!!!

mAsHiMaRo berkata...

@Aqila Sarah
hahaha...amik spm ea???

farysa berkata...

mne boleh
kang bdk2 dh xnk blajar

balqis berkata...

takut budak2 main2 je, tunggu spm baru study btul2 :)

sri juju berkata...

yess , stju ! haha . sri sbgai clon pmr thn nie . stju .haha . x yah nk exam byk kali . haha

mAsHiMaRo berkata...

@farysa
katanya nak alihkan malaysia dari sistem peperiksaan~~

mAsHiMaRo berkata...

@balqis
em,tulah pasal,bayangkan yang dari form 4 nak ke form 5 utk spm pun dah main2 ape lagi kalau macam ni~~

mAsHiMaRo berkata...

@sri juju
cik sri..ini untuk tahun depan..so sri still kena amik pmr~~

sri juju berkata...

haha . i wish tuk x ambk . haha . .

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...