Isnin, 4 Januari 2010

bila mulut nak cakap...dan tangan nak menaip....

hohoohohohohohohohohoh(mode krismas ade lagi plak)
sila baca tajuk dulu sebelum baca entri nih...
hehhe..sebabnye...sesungguhnya entri inih hanyalah karutan dari cik empunye belog yang comel inih....*mode perasan pule..dush2 kat muke*
MySpace
ok2...berenti mengarut...
da 2 hari kot tak hupdate belog...
windu giler ah...
mesti korang pun rindu kan*ditujukan kepada sesape yang selalu membaca*
hehe..ok..cik empunyer belog perasan lagi cam ade orang layan sgt belog dier..ngeee.....
MySpace

ok..nih hupdate diriku...
sabtu: tido dan tido lagi dengan jayanya di bilk..kono nak g jalan2 kat tasik ttwangsa..tapi harem tak jadi....coz hujan..*hehehe..ok alasan....padahal dri sndri yang malas*
ahad: dari pagi sampai petang...cik empunyer belog berada di gombak...atas tujuan...menghadiri kursus kpp*ok,ayat nak skema aje..*then malam macam biasa la...*haha..macam korang tau la kan...hape da..buat2 tau ea*

then...tonite..baru dapat laptop balik...
da siap diformat dengan jayanye oleh senior2 ku...
thanx a lot to them!!!
rindu giler kat lappy nih..*sambil usap2 lappy ckap..jangun majuk lagi tau...i rindu u...hahha..gedik lagi...dush dush kat perut*
MySpace

heheh...tu je kot yg nak cite...
nnti kang makin lama makin mengarut pulak...
lastly,selamat hari selasa u all...
hehehe*tgk jam anda..dah pukul 12 ok*

salam sayang dari,

p/s: korang..sape2 yang nak lepak kat ttwangsa jgn la segan nak gtau cik empunyer belog ea...

JOMLIKE!

1 ♥♥suratcinta♥♥:

Dak Wan berkata...

Sayangi ibubapa kita selagi hayat mereka masih ada..... kelak menyesal tidak berguna.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...