Selasa, 29 Disember 2009

****menyesal****

MySpace

salam semua....

lama sungguh tak hupdate belog nih...

kesibukan melanda diri cik empunye belog kebelakangan nih..

penat kejar mcm2 bnda..

pnat jaga hati orang...tapi hati sendri tak amik peduli...

okla..xmo tulis panjang2... juz nak share lirik lagu menyesal dari ressa herlambang..

lagu nih sangt mendalam maksudnyer...tak semestinya untuk seorang kekasih tau...

mari2..hayati lirik nih...

and dis lirik...cik empunye belog tujukan kat sape2 yang terasa...hahaha...enjoy u ollz....

*************************************************************************************

menyesal by ressa herlambang (ost 4 tasbih cinta)

Semula ku tak yakin.

Kau lakukan ini padaku.
Meski di hati merasa.
Kau berubah saat kau mengenal dia.

Reff:

Bila cinta tak lagi untukku.
Bila hati tak lagi padaku.
Mengapa harus dia yang merebut dirimu.

Bila aku tak baik untukmu.
Dan bila dia bahagia dirimu.
Aku kan pergi meski hati tak akan rela.

* :

Terkadang ku menyesal.
Mengapa ku kenalkan dia padamu.

Repeat Reff » 2x
Repeat *



p/s: inilah status cik empunye belog sekarang..ngeee
MySpaceMySpace



JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

yuyun berkata...

uit. kebetulan la. yuyun pun tengah gile layan lagu ni recently. hari2 play~ huhu.

nik normasitah bt nik ismail berkata...

hohohoh...menusuk kalbu kot lagu dia...
tenang je muziknyer..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...