Daisypath Friendship tickers

Rabu, 9 Disember 2009

< today is my day >

hepi besday to me!!!!
huhuhu......ni lah namanyer...self-wishing..apekaaa???
hahhaa...

9.12.1989...
seorang insan telah lahir ke dunia dan dinamakan nik normasitah bt nik ismail...
hehehe..aku la tuh....
.
.
.
.
.
.
.

heheh....same as b4 n seperti yang dijangka...
no wish....from anyone....
wah..tipu!!!hahaha...
my ru8,my sis n my b da wish da pun...
tapi da mmg biasa da orang lupe..
so tak kisah la..

now..usia dah meningkat..
da ade angka 2 kt depan...
so as usia da bertambah...
i have my wish to do in this 20years old punyer duration...

ape yang aku nak???:
1. ak nak lebey berjaya dlm study.
2. ak nak bljar masak lebey n lebey lagi
3. bljar utk jadi seorg yg lebey matang
4. belajar utk lebey berdikari...
but d most important thing yang aku nak adalah....

nak capai berat badan 40 KG....
huhuhu..tak pernah capai berat tuh ok..
sgtla xstabil bdn aku..
ape pun..ni juz bebelan kosong aku..
n lastly...hepi besday to me..smga ALLAH pnjangkan lagi usia aku...
amin....


JOMLIKE!

2 ♥♥suratcinta♥♥:

sab berkata...

hepi besday nik!

Mrs Ijam berkata...

huhuhu...tq ba!!!!!

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...