Daisypath Friendship tickers

Selasa, 17 November 2009


salam alaik...
selamat hari selasa~~~
okay..mari menghupdate belog....

pertama...mau cite cite yang sedey~~
12/11/2009- abah ku telah accident....
time dapat berita tu..hati nih tayah cakap la..rase da berderai taleh cantum balik...
sedey...sangat2222....xdpat ak gambarkan....
bertmbah la sedeynye sbb da mlm baru ak dapat jumpa abah...
rase mau berderai air mata ditahan...
semata-mata tanak abah lg sedey bila tgk anak die nangis...

n now..abah da pun didischarge dri wad..
ak nak jaga abah betul2..
nilah masanya kita nak balas balik jasa baik mereka..
w/p sbnrnyer ak tau..ak xmmpu nak balas jasa mereka yg trlau amat besar padaku...

but satu benda yg memang ak taleh nak terima..
meh nak cite pasal budak yg telah melanggar abahku..
nak dijadikan citer..abah tlh dilanggar oleh budak polisas..
ye..mmg perkara biasa di tempat kejadian...
budak ni at first mengaku bersalah..langgar ayah aku n bawak motor laju..
tapi..setelah mak bapak die datang
bley makcik tuh cakap
"anak saya bawak motor slow jer" kat mak aku..
what the f***...
dah la ngaku tak salah..pastuh..
diorg leh wat dunno jer kat ayah aku..cam tetttttttttttttttt....
padahal katil ayah aku ngan katil anak die cuma selang 2 katil jer...
u know why???
juz coz bapak die tuh...ketua balai kt tempat die tggl..
hape ko ingat ko besar sangat???
nak kata xbijak..da jadi ketua balai pon..ntahlah

inilah manusia..tanak ngaku salah...
ape2 pun..moral of the story..berhati-hati di jalan raya....
n to those yg berpangkat n bkal dpt pngkat..
pliz la..pangkat tuh taleh bawak smpai mati pun..
tayah la nak berlagak weah~~~

huhuhu..panjang sungguh aku mengarut kali nih..
nak tamatkan dah nih..
tp b4 tu..
juz nak cakap thanx to all yang concern about ape yg jd..
skngan dari anda semua amat la aku hargai..
n especially to my mr.akuceria..
thanx alot sbb sentiasa ada disisi...
**saya sayang awak semua**

JOMLIKE!

0 ♥♥suratcinta♥♥:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...